Mamase, ja hij blijft ook terug komen, maar Liam is toch geen tokkie naam? Ik vond persoonlijk van niet. Mason vind ik heel mooi erbij Maja blijf met dat gevoel van tokkie naam zitten haha! De naam zou dan Mason Jace worden 😊 Heel toevallig zet je die er ook bij haha!
Eerste wat in mij opkomt is Dean of Nigel. Liam en Dean. Beiden vier letters. Vind ik ook wel mooi bij elkaar staan.
Mason Jace associeer ik wel een beetje met tokkie/aso. Mason op zich al een beetje, maar die combinatie met Jace al helemaal (alleen al vanwege de Jace van Jenelle uit 16andPregnant/TeenMom.. Niet bepaald een fijne/beschaafde associatie) Ook Iers: Brennan Brian Brogan Casey Cody Colin Conan, Conley Conor / Connor Declan Devin Donovan Doran Doyle Duane / Dwayne Finley Finnian, Finnegan Ivor Kylian / Kilian Kyran Mellan Nevan Niall Orrin, Oran Oscar Owen Quinn / Quin Ronan, Rowan Ryan Sorley Torin Andere ideetjes: Aaron / Aron Ace Alan Andrew Austin Ashton, Aston Avery Axel Boaz / Boas Bodhi Bowen Boyd Brenn Bruce, Bryce Bruno Dani Danté Dave Dean Denley / Danley Déon Donny Duuk, Duco Dwight Dylan Elliot Elon Evan Fender Fenno Ferran, Ferron, Ferren Ferre Ferry, Ferdy / Ferdi Floyd Flynn Harvey Hayden Holden Ilai Ilan, Idan Jake James, Jamie Jari, Jori Jeff Jim Joah, Joas Joe, Joey Jonah Jordan Josh, Joshua Julan Justin Kai / Kaj Kayden / Cayden Kyle, Kyler Marnix Marvin Mauro Maxim Mika, Mikai Milo Morris Nanno Nathan Neil / Niel Nevin Nilo, Nino Nio Niven Noam Noyan Owin Quinten Raf Ravin Ray, Roy Remy / Remi Reno Renze / Rense, Renzo Revi Rico, Rino Ries / Rhys Riley Rink / Rinck Rinze Riv / Riff Roan Rocco Rodin Ron Rowin, Rowen Rubin Rylan Scott Sean / Shawn Sef Sen / Senn Sepp / Sep / Seb Sil Silas Silvan Sky, Skyler Stan, Sten Taylor Tibo, Timo Tibor Tijn Tobin, Toben, Toby Trevor Tristan Troy Tygo, Tyko Tyler Vico, Vigo Viggo Vince Ward / Wart Wes Yaro Yorick / Jorik / Yorik / Jorick Zino, Zeno
Nee otis en Kevin zijn het net niet Ik vind het echt heel moeilijk! Mimi1988, wauw jij gaat bijna bevallen! Nou ja, nog 5 weken babyboy? Vast al wel een naam
Zie het berichtje nu pas. Het gaat hier niet lang meer duren inderdaad. En ja we hebben al een naam. Deze verklap ik nog ff niet Zijn jullie er al uit?
Nee helaas nog niet. Ik vind het echt lastig.. Ben benieuwd naar de naam! Als hij er is en je wilt het vertellenmag je mij ook pb'en 😉 Laatste loodjes, nog ff volhouden