zal straks even kijken.. volgens mij heb ik er 1 liggen maar weet het niet zeker moet eerst naar de tandarts
Apart, ik had een 62/68 van de hema en nu een 74/80... Online staat niet veel zie ik. Heb je bij de zwemkleding of bij de babykleding gekeken? Bij de hema hier hangt de babyzwemkleding apart. Succes met zoeken!
ik heb een bikini nu, maar het hesje blijft niet echt op zijn plek. ik vind een badpakje er zo lief uitzien maar moet ik er wel een kunnen vinden. limmeke: ik hoor het graag van je. succes bij de tandarts.
ik zou je adviseren om naar een sport winkel te gaan. Waar ze sportkleding verkopen...kost vaak wel niet zo geodkoop....maar vind je meestal wel wat! bedoel dan bijvoorbeeld geen sport2000 ofzo..maar een winkeltje waar ze speciale badkleding enz verkopen....de kleinere duurdere winkeltjes...keuze zal niet rueze zijn..maar wij waren daar ook geslaagd, voornamelijk omdat ik een bikini niet leuk vind!
ja dat is een probleem vooral omdat ze er zo snel uit groeien! Verder heb ik geen tips helaas....wij waren toen geslaagd in het kado winkeltje bij het zwembad waar we op vakantie waren (vakantiepark) daar verkochten ze ook badkleding.....was 7,5 euro toen.....
Ik heb nog even voor je gezocht. Bikini's en badpakken Misschien zit daar iets bij. Zijn ook niet zo duur! Zalando heeft ook nog wat...
Ik heb nog wel badpakje in die maat witte met gekleurde stippen. Laat maar weten, anders pb je email zal ik fotos sturen
kleine van me vriendin heb 86 en voor haar als tegen de rug houd is die te klein dus den wel een 74 hier een link na de foto View image: 74
Dat klopt bij de Hema, bij de badkleding ja. Voor babybadpakjes moet je even bij de babykleding kijken. Ik geloof ergens in het rek waar ook de babysokjes en schoentjes hangen. Je hebt gekeken schrijf je, maar heb je het ook gevraagd? Kan me namelijk niet voorstellen dat de Prenatal geen kleinere heeft.
En anders neem je deze: Prenatal - Babykleding - Zwemkleding - Nijntje - Meisjes nijntje zwembroek stip