We hadden een naam en nu kwam mijn man net met nog een naam. (De 1e hadden we al de 2e kwam mijn man net mee) Ons zoontje heet Danian(op zijn Nederlands) Wat vinden jullie een mooiere naam?
Masilla is net alsof 't Marcella moet zijn, maar verkeerd geschreven of zo... Vind 't ook een gekke naam, nog nooit van gehoord en vind 't niet mooi klinken. Lindy vind ik ook niet super, niet mijn smaak, maar wel mooier dan Masilla
Masilla, ik dacht dat er Melissa stond . Ik denk dat die naam voor erg veel verwarring zorgt, zou ik niet voor kiezen dus. Lindy vind ik ook niet zo leuk, maar ik heb wel op deze naam gestemd omdat ie iets duidelijker is.
Masilla vind ik klinken als een enge ziekte, sorry! Lindy vind ik ook niet zo dan vind ik Lindsay leuker!
Ik heb gekozen voor Lindy, maar eigenlijk vind ik daar ook niet zoveel aan. Beetje ordinair. Masilla vind ik geen naam, het klinkt ook niet mooi vind ik. Doet me aan een gerecht (eten) denken ofzo.. Sorry, niet erg positief..
Bij masilla denk ik aan Maxilla wat bovenkaak is... Lindy vindik een hele leuke naam en past ook goed bij die van je zoontje!
Masilla vind ik heel raar lijken/klinken. Lindy hou ik ook helemaal niet van, vind ik veel te kinderachtig, maar dan zou ik toch op Lindy stemmen. Nova vind ik dan iets leuker, maar is ook niet helemaal mijn smaak.
Oooh Lindy past er echt leuk bij!!! Mooi samen!! Ik zou Nova niet doen, dit vind ik door de N niet zoo mooi klinken bij Danian, krijg je een heleboel N-en. Masilla vind ik een beetje te lang bij Danian, wel leuk dat het weer wat anders dan anders is. Maar ik zou ivm de combi echt voor Lindy gaan!! Want Lindy en Danian loopt echt lekker samen!!
Ik vind Masilla niks, heb er helemaal niets mee, sorry. Lindy/Lindie is wel beter en past ook beter bij Danian, maar vind ik ook niet super. Nova vind ik wel leuk bij Danian! andere varianten op je namen die ik leuker vind: Silke Lissa Linde Linne Mare/Mara maeve
Ik vind Larissa, Charissa, Elisa/Eliza/Alisa/Aliza ook leuk, maar mijn man is zo moeilijk met de namen wat ik mooi vind, vind hij niet mooi en andersom
Ik heb niet gestemd want ik vind beide namen niet mooi. Van wat je verder nog opperde vind ik Nova en Elise wel leuk.
Nova veel leuker dan Lindy! Het is ook een compleet andere naam, Lindy vind ik ook wat ordinair sorry. Ik ga voor Nova! Masilla vind ik geen naam, ik dacht ook meteen aan massala (kerrie)