Wij vinden Evan voor een jongen heel mooi met als uitspraak Ieven. Zal het steeds op zn Nederlands uitgesproken gaan worden? Eevan vinden wij nml niet leuk bij de engelse naam van dochterlief. Ook hebben we bedacht dat we het als Even kunnen schrijven maar dat is helemaal niks als het op zn Nederlands wordt gezegd hihi. Meningen en suggesties zijn welkom
Ik zou zowieso voor de schrijfwijze Evan gaan. Verder is mijn eerste gedachte dat de uitspraak Ieven is, máar ik zou het de eerste keer wel even navragen omdat ik er niet helemaal zeker van zou zijn.
De naam op zijn engels uitgesproken is Evven en niet Ieven, dus zal denk ik vaak verkeerd gezegd worden. Dan kan je misschien beter Yven schrijven...
Evan zou ik altijd uitspreken als evven, en dan vind ik het een erg leuke naam. ieven als uitspraak wordt lastig, want tegen Ivan zou een engelsman aiven zeggen. Misschien als je Even spelt, maar of dat een echte naam is...? En daar zal mss eerder op z'n hollands even tegen gezegd worden, en ik ben het met je eens dat dat erg lelijk is.
onze zoon heet Evan en wij spreken het uit als eevan iedereen trouwens hoor! we hebben nooit dat iemand vraagt ''hoe spreek je het uit??''
Leuke naam! Mijn zoontje heeft ook een naam die op zn Engels en Nederlands uitgesproken kan worden. Daardoor heb ik er heel lang over nagedacht, want ik wilde een Engelse naam. Maar tot nu toe spreekt iedereen hem op zn Engels uit, ook de mensen die de naam alleen zien staan en dus nog niet gehoord hebben (bijv. op het cb).
Tnx mensen! Evven qua uitspraak is idd beter dan Ieven, denk dat dat hem gaat worden more het een jongen wordt natuurlijk hihi
Wij spreken onze zoon ook aan als Eevan..engelse uitspraak is Evven.. Bijna iedereen zegt het op zijn nederlands trouwens..nog maar 1 x mee gemaakt dat ze er een engelse draai aan gaven..
Als ik de naam zou lezen zou ik het ook op z'n Engels ( èvvuhn dus) uitspreken. Leuke naam!! Vind ik eigenlijk veel leuker dan Ieven, zou ook niet zo goed weten hoe je dat zou moeten schrijven om die uitspraak te krijgen Succes met verzinnen!! Liefs Laar