Vanaf as maandag weer bij de AH diverse lief spullen ondergoed, pyama's , slabben en rugzakjes voor zowel jongens als meisjes
Oh, ik zie het al op de website staan. Bedankt voor de tip! Ik sta morgenochtend vroeg bij de AH. Vorige keer gingen die lief! spullen heel erg hard.
Ik heb 2 pyjama's en 2 ondergoed setje gekocht, super leuk! Gelukkig was ik er op tijd bij, ze hadden ze zelfs pas in de winkel gezet toen ik er naar vroeg. Was dus de eerste. Gelukkig was dit zo, want de pyjama's vallen wel wat groot uit hier. Dus kon gelukkig nog ruilen tegen een kleinere maat. Ze hadden er namelijk maar erg weinig, van de ondergoed setjes hadden ze er zelfs maar 1 per maat.
Ze hebben 2 verschillende ondergoed setje voor jongen en meisjes, 2 verschillende soorten pyjama's voor jongen en meisjes, badjassen voor jongen en meisjes, rugzakken voor jongen en meisjes, knuffel voor jongen en meisjes, slabbers voor jongen en meisjes en notitieboekje voor voor jongen en meisjes. Wellicht kun je het ook op ah site zien, het staat in ieder geval ook in de laatste folder van de ah.
Hier was om 11u al het jongensondergoed al weg. De pyama's vond ik voor 15,- niet zo heel bijzonder eerlijk gezegd.. Verder lagen er hier nog alleen badjassen en meiden ondergoed en rompers.
Ook hier was alles al snel op. Heb alleen nog een knuffel kunnen scoren. Voor meiden was er nog wel veel.
Volgens mij is dit niet te bestellen online bij AH? Of kijk ik verkeerd? Kwam wel een aanbieding tegen van pampers bij AH xl. Grote giga doos met maat 5 114 luiers voor 29 euro... Volgens mij is dat best goedkoop.
Hier ook voor beide meiden 1 rugzakje kunnen scoren (nouja mijn moeder ). Iemand toevallig een foto van de badjasjes en de andere (meisjes) pjama's. Op de site staan ze niet helaas..
kijk, hier. Jongenskleding bij kinderkleding.nl - Kinderkleding.nl ook online te bestellen bij deze site.
ik heb het badjasje en 2 pyjama's gekocht (rood en roze). Ze heeft van de vorige keer een pyjama en die blijft supermooi, dus ik hoop deze ook weer.
Hier de vorige keer ook een Pyjama gekocht en die is inderdaad nog heel erg mooi na al vaak wassen! Deze keer voor beide meiden een rugzakje (krijgen ze met kerst) en voor de oudste een badjasje en een roze Pyjama (krijgen ze van sint). Superleuk!!