Hallo, Ik gok dat hier vast wel dames op het forum zitten welke groter zijn dan 1.85. Ik ben zelf 1.87 maar met extreem lange benen (bbl 92 cm). Vaak is lengtemaat 36 (als die al te vinden zijn) niet afdoende. Is er toevallig iemand die zwangerschapskleding ((bij voorkeur broeken) voor de lange vrouw overheeft en niet meer gebruikt welke ik over zou mogen nemen? Mijn normale confectie maat is maat 40/42 Groetjes!
Ik zal morgen even kijken, ik droeg veel leggings met jurkjes en jeans in laarzen. Maar ik denk dat ik nog wel broeken heb! Heb je nog meer nodig dan broeken? Gr
Ha wat fijn! Jurkjes zullen hier ook wel favoriet worden maar met het winterse weer is een broek toch wel erg fijn. Qua bovenkleding moet het allemaal gaan lukken!
Ik heb dit jurkje: ⥠Mooie jurk van Promiss maat m - Positiekleding - Marktplaats.nl Gedragen bij maat 42, cup G, ik ben 1.72. Jurkje kwam bij mij tot onder de knie.
Dank voor de aanbieding maar helaas wordt dat voor mij veels te groot rond de buste! Zo veel heb ik helaas niet om mee te vullen
ik heb van de miss etam 3 broeken maat 42/L voor mij behoorlijk te lang maar weet niet of je deze 'standaard'broeken past qua lengte. Zijn alle 3 amper aangeweest ivm warme weer.
Sorry dat ik nog altijd niet gereageerd heb. Maar ik heb mijn kleding eens bekeken. Maar was na drie zwangerschappen niet meer geschikt voor de verkoop.
Ha Danielle dank voor het aanbod maar ben toevallig een jas tegengekomen waar de mouwen lang genoeg van zijn voor mij! Wat betreft overige dames die nog wat willen aanbieden, ik ben nu voorzien. Wonder boven wonder vielen de H&M broeken erg lang daar waar inderdaad een normale miss etam zwangerbroek niet pastte. Mijn angst vooraf dat niks lang genoeg zou zijn is gelukkig ongegrond! Bedankt voor het meedenken, dit topic mag dicht