Zijn er hier dames die bezig zijn of klaar zijn met de studie SPD? Ik zit er aan te denken om deze studie te gaan volgen vanaf September 2014. (Eerder gaat denk ik niet lukken, omdat de volgende ronde in februari start en ik in mei uitgerekend ben). Ik heb mijn MBA al, waardoor ik het eerste jaar over kan slaan, dus de propedeuse. Hoe is de studie jullie (tot nu toe) bevallen?
Ik heb hem niet, maar wil hem wel gaan doen. En ben erg op zoek naar mogelijkheden.. Doe je t naast je werk? Mijn contract is niet verlengd en ik zou graag gaan studeren. Echter redden we t niet zonder mijn inkomen..
Ik doe zelf niet de studie maar mijn man. Hoj heeft ook eerst mba gedaan. Maar het is niet zo dat je t 1e jaar niet hoeft te doen. Je moet nog wel een paar modules doen. Mijn man doet de studie naast een fulltime baan en 2kids Hij vind t wel te doen maar soms is het wel pittig en moet die zichzelf er echt toe zetten om te leren ipv relaxen
Mijn man zou deze studie gaan doen geloof ik. Hij is assistent accountant en heeft uiteindelijk gekozen voor een andere studie, weet niet precies welke.. Maar wellicht heeft de keuze te maken met het feit dat hij het bedrijf waar hij werkt gaat overnemen en daar weer andere dingen voor nodig heeft. Hij doet de studie naast een volledige werkweek, best pittig.
Ligt er aan in welke branche je zit. In de accountancy was het eerder een must. Tegenwoordig lijkt het wel of iedereen aan de AA studie moet. Ik heb hem deels fulltime op school gedaan in combinatie met stage en later nog een paar certificaten naast een fulltime baan. Vond het wel te toen, maar zou er niet aan moeten denken om dit te doen met een baby van een paar maanden oud. (en dan had ik nog de makkelijke variant, zonder scriptie (dat hoort er tegenwoordig ook bij toch?))
Ik zou dan de zaterdagopleiding willen volgen (1 x per 2 weken naar school). Mijn man heeft dan een papadag, wat hij volgens mij wel leuk vind Ik werk nu nog 40 uur, maar na mijn bevalling ga ik (voor mijn doen) best wel minder werken. Ik zou dan een zaterdag per 2 weken kunnen studeren en voor de rest na werktijd als de kleine slaapt. Ik werk nu als financieel administratief medewerkster, dus de ervaring van deze opleiding gaat zeker gebruikt worden. Ik kom net van 5 jaar studie af en wil toch nog wat blijven doen, want voor mijn gevoel heb ik nog veel meer in mijn mars dan wat ik nu allemaal doe.