hoi allemaal, mijn man en ik willen waarschijnlijk rond de 31e zwangerschaps week nog een weekendje weg. nou is dit verder geen probleem, maar zouden jullie de maxicosi, zkh-tas enz enz mee nemen, we zullen ongeveer 1,5 uur van huis af zitten.. alvast bedankt.
Ik heb het niet gedaan. Ik zat op 200 km van huis bij 33 weken. Mocht de kleine komen, zouden we waarschijnlijk in een ziekenhuis op 100 km terechtkomen, en dan zou mijn man vast een paar keer langs huis rijden voordat de kleine naar huis mag. Bij ons weekend schoonouders met 39 weken had ik wel alles mee
Nee dat zou ik niet doen. ALS je dan bevalt mag je kindje toch niet mee naar huis dus maxi cosi is niet nodig. Mocht er onverhoopt iets gebeuren dan zijn dingen als kleding voor jezelf zo gehaald.
Maxicosi zou ik juist wel meenemen, als er tenminste plek is in de auto. Al het andere (romertjes, kleertjes etc.) is zo gekocht mocht het nodig zijn.
Je hebt echt geen maxi-cosi nodig hoor als de kleine met 31 weken wordt geboren, want die mag dan nog fijn even in het ziekenhuis blijven. Zelf ben ik met 36 weken nog een weekend weggeweest en toen echt geen spullen meegenomen.
Neehoor, zou ik zeker niet meenemen. Enige wat ik mee had met 35 weken zw was mijn vk kaart voor als er iets mocht gebeuren.
toen ik met 36 weken een week wegging hadden wij wel kleertjes mee. en verder helemaal niets. want we gingen ervanuit dat als het nodig was papa wel ff heen en weer kon rijden voor maxicosi ed. (was anderhalf uur)
nee joh! ik ben tegen de 30wk zwangerschap nog paar weken naar cran canaria geweest met ons gezin. ik had er niet eens over na gedacht, hihi! ben wel nog dag van te voren bij vk langst geweest
Je hoeft niks mee te nemen hoor, mocht er onverhoopt iets gebeuren, dan moet je toch in het ziekenhuis blijven met je kindje. Dan heeft je man nog genoeg tijd om spullen op te halen. Heeft dus helemaal geen zin om te doen, pas na de 36 weken, maar daarvoor niet.