Gezocht: Kapper en visagist Utrecht

Discussie in 'De lounge' gestart door Aster14, 10 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Aster14

Aster14 Fanatiek lid

9 mei 2012
    1.689
    8
    38
    Docent
    Midden van het land
    Hee meiden!

Wie kan mij helpen? Ik ben op zoek naar een kapper/visagist die mijn haar en make up kan doen op mijn bruiloft. Op internet staat wel wat, maar iedereen is zooo verschrikkelijk duur!!!
    Ik wil er eigenlijk niet meer dan 100 euro uitgeven namelijk. Mijn kapsel wordt redelijk simpel; krulletjes en opgestoken (met sluier er aan de achterkant ingestoken) en mijn make up wil ik ook rustig houden. Niets over the top.

Wie heeft tips? Of vriendinnen die dit doen?
    Alvast bedankt!

Liefs

2. Mango26

Mango26 Fanatiek lid

10 aug 2010
    4.220
    62
    48
    around the corner
    100 euro voor kapsel en visagie samen?
    En met proef erbij?
    Want ik neem aan dat je niet zonder proef je haar op de bruiloft door een vreemde kapper laat doen... :(
    Onmogelijk opgave ben ik bang, tenzij je via via een thuiskapster oid weet te vinden die de make-up voor de leuk erbij doet, maar dan nog, de uren werk die erin zitten (1,5-2 uur voor de proef en 1,5-2 uur op de dag zelf), ook al zijn het 'simpel': krullen, opsteken enz. + het materiaal, vragen om meer dan 100 euro denk ik...

Degene die mijn kapsel en visagie heeft gedaan heeft nu een all-in pakket voor 200 euro, daar zit dan visagie/kapsel proef en op de dag zelf bij!
    Ze komt uit omgeving utrecht, maar zit dus boven je budget...

3. iMama

iMama Actief lid

21 okt 2011
    445
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik denk ook dat je je budget moet bijstellen, aangezien t niet heel realistisch is. Zonder proefsessie kom je er waarschijnlijk al bovenuit. En ik zou je zeker niet aanraden om de proefsessie over te slaan.

De proefsessie is immers de generale repetitie en dan weet je tenminste zeker dat op jouw grote dag je haar en make up zit zoals jij dat wilt.

4. Desert

Desert Fanatiek lid

18 jul 2008
    3.216
    0
    0
    Mijn vriendin heeft mijn haar gedaan, is geen kapper, maar t zat geweldig! Heb je niet een vriendin die krullen kan zetten?

5. Eylem

Eylem Niet meer actief

Voor dat budget zul je niets vinden vrees ik. Ik had ook een kapster/visagiste uit Utrecht, ben even vergeten hoe ze heette, zucht, ze was goed en niet duur maar niet zó goedkoop!

6. Aster14

Aster14 Fanatiek lid

9 mei 2012
    1.689
    8
    38
    Docent
    Midden van het land
    Dank voor jullie reacties! Ik denk dat ik het inderdaad wat moet bijstellen.. Ik had wel eerder iemand gevonden voor 115,- euro, maar zij heeft weinig foto's op dr site staan.. Ik vind 200 euro namelijk gewoon echt te duur. Trouwen is al duur genoeg!

Deel Deze Pagina