Nog geen bal gedaan vandaag in het huishouden. En de rede is zwp

Discussion in 'De lounge' started by knap, Jan 11, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. knap

knap Niet meer actief

Oei dit topic komt vaker aanbod. Maar vandaag lijk ik niet van mijn laptop af te komen lijk er aan vast geplakt.

Terwijl er nog een BERG was lig om op gevouwen te worden en de laatste was zo droog van uit de droger. Maar heb totaal geen zin.

Maar zo als het een echte vrouw betaamt haha voel ik me zo schuldig en zo ontspannen te gelijk.

Maar het is de schuld van zwangerschapsp haha. Soms te verslaafd aan. En ja wel hoor heb wel een eigen leven maar vandaag denk ik het even niet haah. :D

2. JBM85

JBM85 Bekend lid

Mar 18, 2012
    740
    0
    0
    NULL
    NULL
    Volgens mij hebben we dat allemaal wel eens :D

3. susy26

susy26 Niet meer actief

hier ook van die momenten hoor, nu was aan t drogen maar daar blijft t ook bij haha..moet toch kunnen..hihi

4. cherryl

cherryl Fanatiek lid

Jan 27, 2009
    2,923
    0
    0
    heerlijk toch? als ik zo een dag heb, geef ik me er volledig aan over en ben ik daarna zo ontspannen dat wat ik die dag heb laten liggen de volgende dag zo weg is :D

5. DV828

DV828 Actief lid

Nov 15, 2012
    231
    0
    0
    Ik zit op kantoor en kan het soms allemaal maar moeilijk volgen

6. A2CA

A2CA Niet meer actief

Heerlijk toch, ik zelf heb er geen last van want als ik sommige topics heb gelezen ben ik weer up to date om even lekker een uurtje de vingervlekjes overal vanaf te poetsen.

7. Gean85

Gean85 Fanatiek lid

Apr 18, 2011
    3,643
    0
    0
    Gelderland
    Ik heb gisteren ook zo'n dag gehad, na half 3 toch nog als een dolle aan het werk gegaan in huis :)
    Kan me er nooit aan overgeven, voel me dan ook echt opgejaagd, maar blijf dan maar achter de laptop zitten of pak mn tab of telefoon steeds maar weer, terwijl er in mn hoofd constant een stemmetje zit: aan het werk, aan het werk :)

8. bosi333

bosi333 VIP lid

Aug 1, 2006
    37,265
    6,790
    113
    Nou hier ook nog weinig gedaan...

Maar dochterlief heeft een vriendinnetje mee en de kids zijn zo op het eind van de week nou niet altijd nog leuk aan het spelen..vooral de jongste dramt en wil steeds meespelen met de meisjes...en die willen dat liever niet et cetera...

Dus best vermoeiend en ik kom nergens aantoe :D

Ja hier af en toe kijken ;)

9. ALeV84

ALeV84 Fanatiek lid

Nov 13, 2008
    2,358
    2
    38

Kon ik dat maar maar met twee kleinentjes kan ik o erdag echt niet op zp. Hoe doe je dat dan als ik vragen mag? Slapen ze veel?

10. Kletskoek

Kletskoek VIP lid

Jan 7, 2013
    5,719
    477
    83
    Hier moeten ook echt nodig de ramen gedaan worden. Ik heb mezelf gegeven tot 15.15 uur. Maar dat zal wel weer later worden.

11. babyhope

babyhope VIP lid

Jun 23, 2009
    16,199
    1,082
    113
    Female
    Mama
    somewhere
    Zoals jij nu ook een bericht plaatst haha. Het is toch echt overdag hoor. Je reageert toch! Terwijl je zegt dat je het overdag niet kan? ;)

Grapje he ;)

12. knap

knap Niet meer actief

oudste zit op school(12). En de jongste(bijna 3) is op het kdv ik heb een medische indicatie. Ze gaat drie dagen per week.

13. Umm85

Umm85 VIP lid

Jun 17, 2007
    26,310
    248
    63
    Female
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Hier zit ik nu ook gewoon even op zp tussendoor hoor, mijn zoontje kijkt tv, mijn dochter speelt hier op de grond met de buurjongen en mijn jongste kruipt wat rond.

14. Pluisjee

Pluisjee Fanatiek lid

Mar 15, 2012
    4,592
    20
    38
    Female
    Noord Holland
    ik zit op me werk en ik heb vandaag zo geen zin , betekent dat ik maandag iets langer moet werken maar dat is dan maar zo.

Jammer dan.....

15. Ytest

Ytest VIP lid

May 11, 2012
    13,444
    9
    38
    Ik heb dat ook hoor.. Vaak zelfs :D maarrrr ik moet eerlijk zeggen als ik dan alle klussen van de dag heb afgevinkt (uiteindelijk :p) is het toch nog ontspannender ;)

16. ALeV84

ALeV84 Fanatiek lid

Nov 13, 2008
    2,358
    2
    38
    Ik zit er nu heeeel eventjes op en dat is ook heel uitzonderlijk. Normaal gesproken heb ik niet eens tijd om heel even hier te gluren door de kids. Daarom vroeg ol hoe jullie dat dan doen om alles in huis te laten voor wat het is om de he dag te forummen.

17. ALeV84

ALeV84 Fanatiek lid

Nov 13, 2008
    2,358
    2
    38
    Oh zo heerlijk toch. Ik zei het niet aanvallend oor trouwens. Ik wou dat ik eens ekker kon ontspannen. Ik kan niet zo goed typen op mijn nieuwe tel vandaar dat het zo naar overkwam ,,

Share This Page