Hoi meiden, Onze dochtertje van 2 heeft iets nieuws uitgevonden....zodra ze in bedje ligt gaat ze liggen keten. Op zich geen probleem, haar manier van verwerken van de dag. Maar sinds 2 dagen doet ze haar luier uit en ligt ze in haar blote kont in bed. Ze is nog niet zindelijk o.i.d. We zijn er wel een beetje mee bezig, maar echt nog niet zover dat ze al zonder kan.... Is dit herkenning? En hoe lossen jullie dit op? Doeg doeg Oogappel
Dat is nog niks. Onze zoon heeft een paar keer met zijn drollen zitten "kleien" in bed. Zijn armen en zijn gezicht ondergesmeerd.... Echt heel smerig en hij vond het wel grappig. Gelukkig is hij na 3 keer gestopt... Denk ook een soort van aandachttrekkerij hoor.
haha hier ook ja een paar keer! En smerig dat het opruimen dan is... Heb er verder niks over gezegd en ze heeft het daarna niet meer gedaan...
Yep ook dat is hier bekend. 1x het behang er onder gesmeerd en dr bed. bah Daarvoor deed ze al een aantal keren dr luier half los, maar dat ging altijd net goed (wat lekken betreft dan) En na die keer dat ze echt met dr poep heeft lopen smeren heeft ze het nooit meer gedaan. (klopt af op hout)
Hier nog eentje, die het liefst in z'n blote kont zou willen slapen en ook zelf zijn slaapzak los krijgt, maar niet als we hem achterste voren én binnenste buiten aan doen... Het is even onhandig met de rits, maar voor ons de oplossing. gelukkig is de kleine man hier zo goed als zindelijk
Hahaha sorry dat ik moet lachen maar ik vind het heel hilarisch. Wel heel vies uiteraard . Mijn zoontje van dik 2 lag laatst ook met zijn romper open en luier half los, in bed. De avond erna begon hij er aan te trekken toen hij naar bed ging met de opmerking "romper los!". Na hem vermanend te hebben toegesproken heeft hij het gelukkig niet meer gedaan.
Ik baal er echt van hoor, ze is de laatste paar dagen zo ontzettend ondeugend echt niet normaal! Het lijkt wel een stuk aandacht trekken ofzo. Daarnet heeft ze het dus weer gedaan, zonder te reageren haar luier weer om gedaan en weer weggegaan. Geen idee of dit de juiste handeling is..... Ze ligt nu ook te gillen MAMA MAMA in bed...ze sliep altijd heerlijk, het lijkt erop dat ze dat vandaag dus NIET gaat doen.
Over dat slapen; de mijne slaapt nu 's middags ook echt SLECHT. (en dan maakt ze bij opa een ruk van bijna 3 uur:x) Misschien ligt het aan het weer.(Alyna wil nl. heeeeel graag buiten spelen) Of aan de leeftijd.