gezocht: kassabon nutrilon HA 1 van etos/kruidvat/of supermarkt

Discussie in 'Te koop gevraagd' gestart door tijdvoormezelf, 12 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tijdvoormezelf

tijdvoormezelf Niet meer actief

Ik heb net een doos hypo allergene voeding gekocht maar nu moet mijn zoontje over op pepti voeding. Maar ik heb de kassabon weggegooid :(
    Bij de etos hier ruilen ze niet zonder bon dus heeft er iemand nog recente (niet ouder dan een week) kassabon voor mij die je niet meer nodig hebt zodat ik de voeding terug kan brengen? heb al zoveel uitgegeven aan babyvoeding waar ik niks meer aan heb dat ik er gek van wordt. al dat geswitch :(
    Liefst van etos of kruidvat. Maar kan ook van supermarkt: AH, super de boer, c1000 of plusmarkt.
    Natuurlijk tegen een kleine vergoeding. Ik heb anders ook nog lekker in het leven bonnen (behalve de pampers en frisdrank), kortingsbon miss etam van 15 procent op reguliere collectie of een vol boekje met etos baby zegels.

2. belin

belin Fanatiek lid

30 jul 2009
    1.477
    1
    0
    NULL
    NULL
    Bij ons bij Albert Heijn mocht ik hem omruilen zonder bon hoor. Had per ongeluk standaard 2 gekocht ipv 3 en was geen probleem !

3. belin

belin Fanatiek lid

30 jul 2009
    1.477
    1
    0
    NULL
    NULL
    Vergeet erbij te zeggen dat ik hem ook niet daar had gekocht maar bij etos :) erg he maar vond het ook zo zonde !

4. tijdvoormezelf

Is te proberen, maar geef toch de voorkeur aan ruilen met bon. Dus als iemand er 1 heeft, graag...

5. tijdvoormezelf

Is al geregeld, kan op slot.

Deel Deze Pagina