Ik hoop dat iemand mij kan helpen, wij zijn de parasolhouder van de bugaboo bee verloren (bij uitstappen uit de trein bleef de parasol haken en schoot dat houdertje van de wagen zo op het spoor....) Nu zaten er toen wij de parasol van bugaboo kochten twee houdertjes bij, een die op de cameleon paste en een die op de bee paste. Nu hoop ik dus dat iemand dat houdertje voor de bugaboo bee niet gebruikt en nog wel heeft liggen en deze eventueel aan mij kan verkopen? of eventueel ruilen tegen een houder voor de cameleon. Wie o wie? In de omgeving van Schiedam zou ik het op kunnen halen en anders eventueel verzenden?
Niemand?? Ik vind het zo zonde om een hele nieuwe parasol te kopen voor alleen dat bevestigingsding...
Heb die van mij helaas weggedaan. Laat dit topic nog maar even staan. Er zijn zoveel mensen met een cameleon en die hebben bij de parasol allemaal het extra setje voor de Bee zitten. Is vast wel iemand die het aan je wil geven. Succes!
Ik zal even kijken vanavond, volgens mij heb ik hem nog. en zou dan wel willen ruilen tegen die van de cameleon. Reserve is altijd handig
Ik heb hem nog. Hij zit te los om onze bugaboo cameleon, dus weet bijna zeker dat die van de bee is. Heeft ook een ander nummer op de zijkant, maar vraag het voor de zekerheid vanavond aan mijn man. Pb me even hoe nu verder. Ik woon zelf in a'veen. Mail mag ook; info@liefdehuwelijk.nl