Help!!

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door BiancaM1984, 12 feb 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BiancaM1984

BiancaM1984 Nieuw lid

12 feb 2014
    2
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo Dames,
    ik heb een vraagje aan jullie en zou graag jullie mening willen weten.
    Ik ben mama van twee kindjes (4-6), we willen graag nog een 3de.
    Ik heb 21 januari mijn mirena spiraal eruit laten halen. Ik heb totaal geen bloedverlies gehad. 3 dagen na het verwijderen had ik veel last van misselijkheidsvlagen, opgezette buik, aderen wat zichtbaarder worden op mijn borsten, borsten wat zwaarder en steviger aanvoelden. Ik voelde me echt zwanger. Tot vorige week.. toen had ik paar dagen last van wat bruin verlies, dacht misschien innestelingsbloeding, want wat echt oud bloed. Ik heb ondertussen al 2 zwangerschapstesten gedaan, maar was natuurlijk nog negatief ook omdat het nog veel te vroeg was. Heeft nog iemand hier ervaring mee na verwijdering spiraaltje. en wanneer kan ik het beste nog een test doen? of denken jullie dat dit mijn menstruatie is geweest dit bruin verlies. had totaal geen menstruatieklachten wat ik met mirena en ervoor wel had. Wij kan me helpen om een beetje uit die onzekerheid te komen!
    Groetjes Bianca

2. gimby

gimby Fanatiek lid

20 feb 2011
    2.026
    0
    36
    Geen ervaring met mirena o.i.d. maar als ik jou was zou ik gewoon even testen om de dag met een actiontest (lekker goedkoop), dan weet je hopelijk binnenkort meer.
    Misschien even advies aan de huisarts vragen?

3. Rozientje

Rozientje Actief lid

13 okt 2012
    449
    1
    18
    Vrouw
    Verpleegkundige ~ Buschauffeur
    Hooglede, België
    Laat bloed prikken om hormoonspiegel te weten. Dan weet je hoe het zit met deze cyclus.

4. Duufke22

Duufke22 Niet meer actief

Ik weet niet of dit verhaal jou gaat helpen hoor, maar ik heb ook een mirena gehad. Deze laten verwijderen ivm pijn tijdens vrijen. Na het verwijderen bleef mijn menstruatie uit. Wel menstruatie krampjes, maar niet heftig ofzo. Dus er heel wat testen tegenaan gegooid, omdat ik pas weer met de pil kon beginnen als ik ongesteld werd. En dit bleef dus uit.
    Toen HA gebeld en deze zei dat ik nog 1 keer een test moest doen en anders zou hij me doorverwijzen voor een echo om te kijken of alles nog wel goed zat daarbinnen.
    Ik deed deze test, CB digital en er kwam opeens 3+ zwanger!
    Ik was toen al bijna 6 weken zwanger. Daarvoor is geen 1 test positief of licht positief geweest.

Moet ik zeggen dat dit natuurlijk niet altijd voorkomt :p

5. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Als je het geduld kunt opbrengen zou ik pas over een week ofzo weer een testje doen..

6. BiancaM1984

BiancaM1984 Nieuw lid

12 feb 2014
    2
    0
    0
    NULL
    NULL
    hoi dames,
    hartstikke bedankt voor jullie advies. ik wacht nog maar eens 2 weekjes en als ik dan nog niet ongesteld ben geweest dan gooi ik er nog maar eens een testje tegenaan. ik houd jullie op de hoogte :)

7. Duufke22

Duufke22 Niet meer actief

We zien je vast wel weer verschijnen ;)

Deel Deze Pagina