Hier een echte doritos liefhebber!! Alleen de ulimate cheeseburger geproefd tot nu toe maar ehm BAH! Eerste chipje dacht ik hmm ja lekker, tweede dacht ik hmm vieze nasmaak en na de derde zak aan mijn vriend gegeven. Zelfs die heeft meer als de helft van de zak weggegooid en dat is een wandelende vuilnisbak. Dus geen goede ervaringen!
Het klinkt me allebei niet echt aantrekkelijk in de oren. Maar als ik dan mag kiezen, dan werd het die eerste. Ik heb zelf altijd het liefst de paarse zak (paprika). Iemand van jullie ook al de Doritos Roulette uitgeprobeerd. Pffff ik had een paar keer een hele scherpe. Zo erg dat ik water moest drinken.....
Hier hetzelfde. Denk dat ze beiden mijn favoriet nacho cheese niet overtreffen, maar neem binnenkort eens één van de nieuwe smaken mee.
Ik ben aan het lijnen en mijn zus had de twee zakken gekocht als smaaktest. Dus ik speciaal ruimte gehouden in mijn dieet om een beetje van allebei te proeven, maar ik vond ze allebei zo vies! Nu weet ik niet of het komt door het lijnen (2 maanden bezig en geen chips, koek of snoep meer gegeten) of gewoon om dat die doritos zo vies zijn...
Toevallig allebei geproefd, maar vond 't niks om zelf te kopen. Nacho cheese is vele malen lekkerder!
Een cheeseburger is mijn favoriete eten, maar die chips..... Daar draaide mijn maag echt van om haha. Sizzling salsa vond ik wat lekkerder, maar nacho cheese blijft het beste!
Die salsa is heerlijk zak was zo op en daarna ging de cheeseburger zak open, allebei een hapje en zo de prullenbak in bleehgg die was vies. Roulette vind ik trouwens ook niet lekker veel te heet haha
Hier heeft mijn man ze beide geproefd en die vond dat ze beide maar moesten blijven. De kinderen hebben alleen de cheeseburger geproefd en die vonden hem lekker. En ook ik heb alleen de cheeseburger geproefd en ik vond hem niet lekker, het smaakte verbrand net zoals cheeseburgers (en alle andere hamburgers) van de burger king, juks.
Nu toevallig die cheeseburger smaak aan het eten, Vind m wel lekker🙂 Maar doe toch maar die nacho cheese😍
De cheeseburger smaak is echt vies. De eerste paar chipjes dacht ik nog och dat kan er mee door, maar hoe meer ik at hoe viezer het werd haha. Ik vond m een beetje naar whopper smaken, maar dan op een vieze manier dus. Doe mij maar gewoon nacho cheesecake.