dames ik heb hulp nodig van creatieve dames. Wij hebben een probleempje met behang, wij hebben behang gezien van nijntje en nu zijn we er helemaal verliefd op, het gaat om fotobehang maar nu blijkt het behang 65 cm te smal te zijn voor de muur en we kunnen er niks bij bestellen. heeft iemand misschien nog een leuk idee zodat het wel zou kunnen? ik voeg er nog ff een foto bij van het behang gr angellinda
misschien langs de randen van de muur een sierlijst, zodat het net een heel groot schilderij lijkt met lijst?
Missschien links en rechts twee gekleurde banen van een ander behang? In de kleur van 1 van de stippen?
Zo zou ik het ook doen. Eén effen kleur behang aan beide kanten, bijpassend bij de stippen vanhet Nijntjebehang. Doordat het behang al druk is zou ik verder geen printjes etc. naast hangen. Wat eventueel wel zou kunnen is streepjesbehang in dezelfde kleuren als de stippen, maar dan zou ik de rest heel neutraal houden.
Ik zou ook een kleur van de stippen kiezen en met effen behang stroken langs het fotobehang plakken. Is misschien nog wel een hele mooie afwerking op die manier ook!