behang baby kamer

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Boyandgirl, 19 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Boyandgirl

Boyandgirl Actief lid

24 nov 2009
    444
    0
    0
    dames
    ik heb hulp nodig van creatieve dames.

Wij hebben een probleempje met behang, wij hebben behang gezien van nijntje en nu zijn we er helemaal verliefd op, het gaat om fotobehang maar nu blijkt het behang 65 cm te smal te zijn voor de muur en we kunnen er niks bij bestellen.

heeft iemand misschien nog een leuk idee zodat het wel zou kunnen?

ik voeg er nog ff een foto bij van het behang

gr angellinda

2. Big Wish

Big Wish Fanatiek lid

12 okt 2008
    1.314
    306
    83
    kinderopvang
    misschien langs de randen van de muur een sierlijst, zodat het net een heel groot schilderij lijkt met lijst?

3. Boyandgirl

Boyandgirl Actief lid

24 nov 2009
    444
    0
    0
    dat is wel een leuk idee hou ik even in gedachten tnx

4. Mama sinds 2009

Mama sinds 2009 Fanatiek lid

1 mei 2008
    1.522
    0
    0
    Missschien links en rechts twee gekleurde banen van een ander behang? In de kleur van 1 van de stippen?

5. Sjalleke

Sjalleke Fanatiek lid

21 okt 2005
    2.158
    405
    83
    Ik zou het ook inkaderen dus zowel links als rechts als boven en benen een effen behang erom heen

6. Trees

Trees Niet meer actief

Zo zou ik het ook doen. Eén effen kleur behang aan beide kanten, bijpassend bij de stippen vanhet Nijntjebehang. Doordat het behang al druk is zou ik verder geen printjes etc. naast hangen. Wat eventueel wel zou kunnen is streepjesbehang in dezelfde kleuren als de stippen, maar dan zou ik de rest heel neutraal houden.

7. misa

misa Niet meer actief

Ik zou ook een kleur van de stippen kiezen en met effen behang stroken langs het fotobehang plakken. Is misschien nog wel een hele mooie afwerking op die manier ook!

Deel Deze Pagina