nachtje werken sinds 3 jaar.

Discussie in 'De lounge' gestart door Knuffie85, 4 okt 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Knuffie85

Knuffie85 Niet meer actief

Ik zit weer eens in de nachtdienst na 3 jaar alleen overdag en savonds gewerkt te hebben.
    Wat zag ik er vandaag tegenop zeg. tot nu toe valt het allemaal mee en is het rustig. hoop dat het zo blijft. :D

Nog meer mensen wakker die ook een rustige nachtdienst hebben. :p

2. Blinnie

Blinnie Actief lid

6 dec 2015
    208
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik ben wel wakker, maar ben eerlijk gezegd gewoon aan het gamen :p

3. Knuffie85

dat is beter dan een nachtje werken. haha

4. Blinnie

Blinnie Actief lid

6 dec 2015
    208
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ach jij verdient geld met wakker zijn :p ik niet XD

5. Knuffie85

dahs ook waar ja.

6. Blinnie

Blinnie Actief lid

6 dec 2015
    208
    0
    16
    NULL
    NULL
    Always look on the bright side haha

7. BloemJK

BloemJK Fanatiek lid

30 mei 2016
    1.184
    3
    36
    NULL
    NULL
    Ik ben wel nog wakker, maar dat heeft andere redenen ;)
    Mijn pijnklachten zorgen voor een onrechtmatig slaapritme, ik slaap zelden voor 1 uur, soms dus ook later :)

8. Knuffie85

haha da doen we.
    Maar pff wat had ik graag in bed gelegen. haha
    tot nu toe valt het wel mee maar ben toch blij als het 07.00u is en ik naar mijn huis toe kan en in mijn bed kan duiken.

9. Blinnie

Blinnie Actief lid

6 dec 2015
    208
    0
    16
    NULL
    NULL
    Dat kan ik me voorstellen als dit totaal niet in je ritme past. Ik ga nu ook met een lekkere warme kruik in bed liggen. Baby en darmen doen een wedstrijdje wie het hardst kan rommelen.

10. Knuffie85

haha hopelijk slaapt je baby gauw en houd ie op samen met je darmen een wedstrijdje te houden. zodat jij ook kunt gaan slapen.

ik ben ondertussen maar wat aan het eten. wat bellen gelopen opgeruimd.

11. Rianne1988

Rianne1988 Actief lid

21 okt 2015
    150
    18
    18
    Ik heb ook nachtdienst... Best rustig momenteel..

12. Knuffie85

lees het nu pas. Wat vervelend zeg. Hopelijk slaap je nu wel. en voel je ff de pijn niet.

13. Knuffie85

gelukkig. Hier ook eigenlijk. Wel de nodige bellen maar het is te doen.

14. Rianne1988

Rianne1988 Actief lid

21 okt 2015
    150
    18
    18
    Hier precies het zelfde haha. Is na mijn verlof al de 3de x i de nacht.

15. Knuffie85

ik heb tijdens zwangerschap van me eerste dochter de laatste nachtdiensten gewerkt. Daarna niet meer. Hoop ook dat dit de laatste weer is voorlopig.
    Onze vaste nachtdienst is de gehele maand oktober uitgevallen daarom moest er veel opgelost worden. Deze nacht was er weinig keus dan ik. :(

16. Rianne1988

Rianne1988 Actief lid

21 okt 2015
    150
    18
    18
    Oké dus je hebt er maar 1? Ik heb er 2, morgen nog 1 nachtje.. En heel het weekend al gewerkt :( ben wel moe zeg...
    En morgen oppas voor je kinderen of blijf je gewoon wakker?

17. Knuffie85

nee heb er gelukkig maar 1.
    Moesten 4 nachten opgelost worden. maar dat ga ik echt niet trekken. Collega was zo lief om 3 nachten hierna te doen zodat ik er maar 1 hoefde.
    morgenvroeg is mijn vriend thuis die hoeft smiddags pas te gaan werken. had eigenlijk een vroege dienst maar heeft hem kunnen ruilen. Zo kan ik toch even slapen en hebben we geen oppas nodig.
    ik heb ook het hele weekend al gewerkt. nu hoef ik vrijdag en het weekend pas weer te werken. Dus kan wel ff bijkomen van deze nacht.
    en jij?

18. Rianne1988

Rianne1988 Actief lid

21 okt 2015
    150
    18
    18
    Ik moet ook vrijdag weer werken maar dan het weekend weer vrij. Mijn dochter slaapt nu bij mijn ouders en daar haal ik er morgen op als ik klaar ben met slapen.
    Mijn man moet altijd vroeg beginnen met werken dus dat halen we sowieso niet.
    Sowieso als ik een vroege dienst heb dan slaapt mijn dochter bij m'n ouders en schoonouders, anders moet ik er zo vroeg wakker maken.

19. Knuffie85

ja dat is geen doen nee. Zo zielig om ze vroeg wakker te moeten maken. Gelukkig kan je het zo ook regelen.

mijn vriend werkt de ene week late en de andere week vroege. Ik heb kunnen regelen dat ik het andersom heb.
    Hij late ik vroege.
    hij vroege ik late
    zo hebben we nauwelijk oppas nodig. Hooguit 5x per maand voor 2uurtjes in de middag. maar 5 is al erg veel.

20. Knuffie85

had even nieuwsgierig op jou naam gekeken.
    En zie dat we in het kid forum ook ff samen hebben gekletst. Je was toen al zwanger en ik ging in september beginnen.

Deel Deze Pagina