Ik wil er liever niet over nadenken, maar mijn kop niet in het zand steken.. Er zit een kans in dat ons meisje eerder komt, wie heeft nog wat liggen?
Heb geen kleertjes voor je liggen. Maar wil je veel sterkte en kracht wensen om je kindje nog een aantal weken bij je te mogen houden. Mocht je vragen hebben over hoe nu verder straks als ze wel te vroeg komt. Misschien heb je iets aan deze site www.kleinekanjers.nl gemaakt door mede forumers van hier.
Niemand hoopt daar terecht te komen maar het geeft een goed gevoel. Heeft mij goed geholpen met verwerking en te praten over de evt. angsten in deze zwangerschap. Zie je daar vast wel eens langs komen.
ik heb het wel, alleen in de kleur blauw wij hebben een klein mannetje wat 5 weken te vroeg kwam! denk niet dat je dat wilt heel veel succes en sterkte meid!
Ik heb ook alleen wat jongenskleding in maat 44. Onze zoon kwam ook te vroeg en (schoon)moeder heeft toen snel wat bij prenatal gehaald. Daar was toch redelijk wat keuze in maat 44 en niet te duur! Hopelijk blijft je meisje nog even zitten. Sterkte in ieder geval!
Mijn meisje ligt nu te slapen, dus ik kan even niet in haar kledingkast kijken, maar zal morgen even doorgeven wat ik aan maat 44 heb liggen. Veel sterkte, hoop dat je meisje nog even lekker blijft zitten!