Welke schoenen draag jij het liefst? -zomer-

Discussie in 'De lounge' gestart door Chocoholic, 26 jun 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chocoholic

Chocoholic Fanatiek lid

25 sep 2011
    2.806
    417
    83
    Bij welke (zomer)schoen zweeer je bij dit weer?

Persoonlijk heb ik snel zweetvoeten, zeker in een simpele ballerina van 15 eur. Niet dat daar iets mis mee is.. maar bij mij vreten ze weg zodra het warm wordt. :)
    Bij welke slippers krijg je geen blaren en welke instapper blijft je favoriet?

Show ze!

2. Eline88

Eline88 Niet meer actief

Qua slippers draag ik het liefst ipanema of roxy. En sandalen van het merk pikolinos. Daar koop ik ieder jaar een paar van op vakantie :)

3. In your eyes

In your eyes Niet meer actief

Slippers of sandalen van rieker. Zitten zo lekker, zou daar een berg mee kunnen beklimmen!

Hopsatee vindt dit leuk.
  4. nizzie86

nizzie86 Fanatiek lid

25 jan 2017
    4.172
    5.147
    113
    Ugh, van ballerina's krijg ik geheid voetschimmel. Die draag ik daarom al jaren niet meer. In principe loop ik thuis altijd op blote voeten, en verder zweer ik bij Birkenstocks en espadrilles! Deze heb ik:

5. Humava

Humava Niet meer actief

Teva teenslippers! Daar kan ik echt alle dagen op lopen!
    Verder gewoon gympen van Nike

6. Deedee91

Deedee91 VIP lid

10 jun 2015
    13.634
    5.661
    113
    Die had ik ook altijd, zitten inderdaad heerlijk. Maaaar nu heb ik teva sandalen en die zitten nog beter en veel steviger. Dus ik ben om :p Teva's dus.

Qua slippers draag ik graag birkenstocks. Maar omdat ik dat niet prettig vind voor auto rijden heb ik nu sandalen voor de zomer. Daarnaast nog ipanema's slippers voor in en om het huis. Zitten ook heerlijk, werkte ik altijd mee in het zh dus veel lopen en ging prima.

Bijgevoegde bestanden:

7. Minigirl

Minigirl Fanatiek lid

17 feb 2013
    1.036
    12
    38
    Vrouw
    lawyer
    Den Haag
    Slippers van Gabor en Sketchers. Sandalen van Pikolinos.

8. maansneeuw

maansneeuw VIP lid

14 nov 2011
    9.867
    992
    113
    Verslaafd aan namen zoeken
    Nederland
  9. Chocoholic

Chocoholic Fanatiek lid

25 sep 2011
    2.806
    417
    83
  10. Aries

Aries Niet meer actief

Ik draag het liefst leren ballerina's.

11. Triangel

Triangel Niet meer actief

Thuis en daar omheen ipanema's. Als ik weg ga, sandalen bij mooi weer. Heb van esprit hele fijne. En van de manfield ook. En verder als het te koud is voor sandalen heb ik nog nette veterschoenen. https://www.wehkamp.nl/damesmode/dames-schoenen/dames-veterschoenen/scapino-bellissima-veterschoenen/C21_DOE_A2B_908696/?MaatCode=3800&PI=1&PrI=27&Nrpp=24&Blocks=0&Ns=P&View=Grid&NavState=/_/N-1y8oZ1ln7Z1lna&IsSeg=0

Ben geen sneakertype en ballerina's totaal op uitgekeken en daarbij, die krengen lopen voor geen meter. Dus werkt het de schoenen uit de link.

Tegeirian vindt dit leuk.
  12. cynmark29

cynmark29 Fanatiek lid

2 mrt 2017
    1.424
    249
    63
    Teenslippers . Of balarinas. Maar thuis meestal op teenslippers of gewoon op de blote voeten hihi

13. Debaky

Debaky VIP lid

22 apr 2013
    10.348
    5.392
    113
    Gewoon birckenstocks en O''neil slippers.

14. jippie01

jippie01 Bekend lid

25 mrt 2011
    846
    114
    43
    Vrouw
    Birkenstocks en teenslippers

15. ShampooL

ShampooL Niet meer actief

Nu gewoon op simpele 3 euro slippers van de *noem een willekeurige winkel*

Maar ik wil graag nog instappers van Toms en mooiere luxe slippertjes. Maar goed, eerst maar even wachten totdat al dat zwangerschapsvocht uit mijn voeten is.

butterblue, DastyQueen en cynmark29 vinden dit leuk.
  16. Elena22

Elena22 VIP lid

10 feb 2010
    8.110
    1.795
    113
    Kraamverzorgende
    Thuis en bij extreem mooi weer draag ik Inpanema slippers. Anders zweer ik sinds kort bij mijn Toms. Echt heerlijke schoenen!

17. Louloute

Louloute Niet meer actief

Birkenstocks! :thumup:

18. Saz667

Saz667 Fanatiek lid

24 nov 2008
    4.841
    177
    63
    Zodra het boven de 15 graden is gaan mijn teva slippers aan. En die gaan in september of oktober weer de kast in. Heb verder helemaal geen schoenen die geschikt zijn voor mooi weer.

19. Jedine

Jedine Bekend lid

2 okt 2012
    899
    38
    28
    NB
    Thuis blote voeten en verder slippers, heb verschillende haivanna's en ook verschillende nettere slippers.

Verder heb ik hele fijne instappers van Fred de la Bretoniere hoop dat ze na mn bevalling weer passen anders baal ik echt, zijn net pantoffels
    En loop ook graag op mn Adidas als t geen slipper weer is

Nu pas ik helaas alleen nog maar birckenstocks en daar hou ik eigenlijk helemaal niet van haha

Bijgevoegde bestanden:

20. Mop81

Mop81 Fanatiek lid

9 nov 2013
    4.130
    2.517
    113
    Vrouw
    Amsterdam
    Havaianas. Ik zweer erbij. Jaren geleden begin vd zomer weleens bijna een blaar gehad maar ging vanzelf over en dan waren mn voeten gewend.

Deel Deze Pagina