Bij welke (zomer)schoen zweeer je bij dit weer? Persoonlijk heb ik snel zweetvoeten, zeker in een simpele ballerina van 15 eur. Niet dat daar iets mis mee is.. maar bij mij vreten ze weg zodra het warm wordt. Bij welke slippers krijg je geen blaren en welke instapper blijft je favoriet? Show ze!
Qua slippers draag ik het liefst ipanema of roxy. En sandalen van het merk pikolinos. Daar koop ik ieder jaar een paar van op vakantie
Ugh, van ballerina's krijg ik geheid voetschimmel. Die draag ik daarom al jaren niet meer. In principe loop ik thuis altijd op blote voeten, en verder zweer ik bij Birkenstocks en espadrilles! Deze heb ik:
Die had ik ook altijd, zitten inderdaad heerlijk. Maaaar nu heb ik teva sandalen en die zitten nog beter en veel steviger. Dus ik ben om Teva's dus. Qua slippers draag ik graag birkenstocks. Maar omdat ik dat niet prettig vind voor auto rijden heb ik nu sandalen voor de zomer. Daarnaast nog ipanema's slippers voor in en om het huis. Zitten ook heerlijk, werkte ik altijd mee in het zh dus veel lopen en ging prima.
Ik ben dol op mijn Toms! Heerlijk luchtig en nog ethisch fijn ook. http://www.shoptoms.nl/dames/damesschoenen Ik heb zelf deze: (http://www.shoptoms.nl/collecties/classics-damesschoen-van-canvas_-zwart)
Zat ik ook aan te denken alleen ben ik bang dat je dan in de neus je tenen gewoon ziet. is dat zo?? Kun je anders een foto plaatsen dat je ze aan hebt?
Thuis en daar omheen ipanema's. Als ik weg ga, sandalen bij mooi weer. Heb van esprit hele fijne. En van de manfield ook. En verder als het te koud is voor sandalen heb ik nog nette veterschoenen. https://www.wehkamp.nl/damesmode/dames-schoenen/dames-veterschoenen/scapino-bellissima-veterschoenen/C21_DOE_A2B_908696/?MaatCode=3800&PI=1&PrI=27&Nrpp=24&Blocks=0&Ns=P&View=Grid&NavState=/_/N-1y8oZ1ln7Z1lna&IsSeg=0 Ben geen sneakertype en ballerina's totaal op uitgekeken en daarbij, die krengen lopen voor geen meter. Dus werkt het de schoenen uit de link.
Nu gewoon op simpele 3 euro slippers van de *noem een willekeurige winkel* Maar ik wil graag nog instappers van Toms en mooiere luxe slippertjes. Maar goed, eerst maar even wachten totdat al dat zwangerschapsvocht uit mijn voeten is.
Thuis en bij extreem mooi weer draag ik Inpanema slippers. Anders zweer ik sinds kort bij mijn Toms. Echt heerlijke schoenen!
Zodra het boven de 15 graden is gaan mijn teva slippers aan. En die gaan in september of oktober weer de kast in. Heb verder helemaal geen schoenen die geschikt zijn voor mooi weer.
Thuis blote voeten en verder slippers, heb verschillende haivanna's en ook verschillende nettere slippers. Verder heb ik hele fijne instappers van Fred de la Bretoniere hoop dat ze na mn bevalling weer passen anders baal ik echt, zijn net pantoffels En loop ook graag op mn Adidas als t geen slipper weer is Nu pas ik helaas alleen nog maar birckenstocks en daar hou ik eigenlijk helemaal niet van haha
Havaianas. Ik zweer erbij. Jaren geleden begin vd zomer weleens bijna een blaar gehad maar ging vanzelf over en dan waren mn voeten gewend.