Hallo! De titel zegt al bijna alles. Ik laat een taart maken voor mijn zoontjes verjaardag. Hiervoor moet ik ivm KMA een koemelkvrije en Sojavrije boter hebben. Wie heeft er tips? En waar te koop?
Je zou het misschien kunnen vervangen met kokosolie. Je hebt ontgeurde, dan zit er geen kokos geur en smaak aan.
mijn man zn tante gebruikt wajang boter voor neef met lactose intollerantie. ik weet niet of dit ook kan met kma.
Wij gebruikte altijd wajang. Onze dochter heeft ook KMA en mag had ook een soja allergie. In wajang zit wel lupine eiwit. Hier zijn ook veel kinderen voor allergisch dus let daar wel op als je dit gebruikt. Momenteel gebruik ik boter van de puur en eerlijk van de ah hier zit geen melk in maar ik weet niet zeker of hier wel of niet soja in zit.
Wajang, maar die vind ik echt supersmerig. Ik zou gaan voor een biscuitdeeg. Dan weet je tenminste dat je je bezoek wat lekkers voor zet.
Casara: Alleen het graaitaartje voor mijn zoontje moet koemelk en soja vrij zijn. Was ik niet duidelijk in sorry . Wajang: Hier heb ik naar gekeken en er staat op de verpakking dat er Soja lecithine in zit. Dat mag dan ook niet lijkt me.. Ik heb wel een smeerbare margarine gevonden in een reform winkel, waar helemaal niks in zit. Daar zou ze mee moeten kunnen bakken toch?
eco winkel die heeft ze ,, zit vaak te kijken bij de allergie vak heb het daar wel eens zien liggen . mijn man heeft een gluten allergie vandaar weet natuurlijk niet of de eco in jou buurtje het ook verkoop ,die van hier is mega groot dus die heeft echt alles en anders even internet afpluizen wat je anders dan kan gebruiken als vervanging
Ja sojalehtine kan wel. Dat zit eigenlijk overal in. Mijn dochter reageert op elk spoortje soja maar niet op lecithine.
Maar in biscuitjes zit weer veel ei. Onze dochter mag pas sinds kort ei. Ze is nu anderhalf. Onze diƫtiste zei altijd dat er veel kindjes zijn met KMA en soja allergie dat die ook slecht ei kunnen verdragen. Maar ik weet natuurlijk niet of het kindje van ts dat ook heeft.
2jees: Hoe weet je dat soja letichine wel mag dan? Hardlopertje: Ons zoontje heeft al wel eens stukjes ei van ons gehad en dat ging goed. Het is niet bekend of hij een soja allergie heeft. Maar we moeten i.v.m. KMA de soja nu nog vermijden omdat hij daar misschien een allergie op kan ontwikkelen
Maar, waarom geef je de ei dan wel en de soja niet? Hier kon ei ook niet, ik heb het idee dat het nu wel gaat maar ik probeer het haast nooit