Hai meiden, Ik ben op dit moment 35 weken zwanger! We weten niet het geslacht! We vinden de volgende 4 namen leuk, welke vinden jullie het leukst. Bo (unisex) Quinn ( unisex) Fynn (jongen) Liva (meisje) Ben heel benieuwd wat jullie voorkeur heeft.. Groetjes esca
Ik heb gekozen voor Liva. Erg leuke naam en ik heb deze ook nog nooit gehoord Ook vind ik Bo een super leuke naam maar dan wel voor een meisje.. De jongensnamen zijn niet mijn stijl maar als ik moet kiezen zou ik voor Fynn gaan.. succes!!!
Mijn ideeën en voorkeur: Bo: meisjesnaam, leuk / Beau: jongensnaam, ok Quinn: Ok.. Al hoor ik hem de laatste tijd wel erg vaak. Fynn (jongen): Ok, alleen de spelling weet ik niet (kan ook nog Vin/Vinn/Finn) en denk dat mijn voorkeur meer uit gaat naar een andere spelling dan deze. Liva (meisje): Leuk! En krijgt ook mijn stem!
Bo: Leuk! Vind ik wel alleen leuk voor een meisje. Quinn: Ook leuk, deze vind ik unisex, dus voor beide, een leuke naam! Fynn: Mwah. In de spelling Finn vind ik hem super en eerste keus voor een jongen! Liva: Nee, niet leuk.
Bo - Vind ik vooral leuk voor een meisje, voor een jongen niet zo. Quinn - Leuk voor een meisje, voor een jongen vind ik Quin met 1 n stoerder! Ik vind het sowieso een jongensnaam (qua klank).. Fynn - Vind ik een leuke jongensnaam. Zou zelf liever kiezen voor Flynn , omdat Fynn zo populair is en omdat ik Flynn fijner vind uit te spreken. Voor een meisje vind ik Finna/Fynna/Fynne of Flinna/Flynna/Flynne mooi! Liva - Super leuke meisjesnaam, prachtig!! Klinkt zo fijn, vind ik. Voor een jongen vind ik dus Quin of Fynn (Flynn) het leukst. Voor een meisje Liva en anders Bo (of Finna/Fynna/Fynne/Flinna/Flynna/Flynne)!
Bedankt voor jullie reacties, soms heb je echt even de mening van een buitenstaander nodig! Hoop dat er nog velen volgen.....
Bo (unisex) vind ik niets, houd niet van unisex namen, wil weten wie ik voor me heb of kan verwachten. Quinn ( unisex), is voor mij een echte jongensnaam en als jongensnaam vind ik hem wel ok. Fynn (jongen), geen leuke spelling, Finn is beter, modenaam, vind hem niet leuk. Liva (meisje) wel leuk!
Heb gestemd op Liva, vind het een heel byzondere naam, nog nooit gehoord. Maar klinkt heel mooi. Voor een jongen zou ik gaan voor Finn, en dus niet met een y. Al hou ik wel van namen met een y, alleen dan voor een meisje. Succes met je keuze.
Bo (unisex) Quinn ( unisex) Fynn (jongen) Liva (meisje) Ik kies voor LIVA Dat vind ik een originele en leuke naam voor een meisje Bo vind ik geen unisex naam. Beau voor een jongen en Bo voor een meisje. Beide namen zijn ok maar nee, geen unisex in mijn optiek Quinn... leuker voor een meisje dan voor een jongen Fynn.. beetje gezochte naam, niet zo mijn smaak
Mijn keuze gaat naar Bo, al zou ik het ook als Beau schrijven. Quinn, ook leuk! Fynn zou ik persoonlijk Flynn van maken. En van Liva zou ik Livia maken Namen zijn zo persoonlijk, en gelukkig maar anders zouden we allemaal hetzelfde heten!