Vinden jullie deze 2 namen qua klank opelkaar lijken? Julian op z'n nederlands uitgesproken. Nog andere suggesties?
Ik ken 2 broers die zo heten. Wanneer hun moeder ze roept, lijkt het inderdad vrij veel op elkaar. Ju-lian en Liam, die laatste lettergrepen die wat langer blijven klinken als je roept, zijn vrijwel gelijk.
Qua klank vind ik de namen op elkaar lijken... maar dat komt ook omdat het tweede deel van de naam Julian vrijwel identiek is aan de naam Liam.. het scheelt maar één pootje Als je overweegt om twee broers zo te noemen zou ik overwegen om een andere naam te kiezen of om te gaan voor een dubbele naam waar één van die namen dan in voor komt.
Ik vind t helemaal niet op mekaar lijken eigenlijk maar niet zo mooi bij mekaar passend om Julian zo hollands is en Liam zo engels
Kwa klank vind ik het wel echt veel op elkaar lijken.. Kwa karakter zijn t heel verschillende namen maar kwa klank zou ik t niet doen voor bijv twee broertjes..
Het ligt er ook aan hoe je Liam uitspreekt. Op z'n Nederlands (Lie-jam) of Engels (Lie-um). Ik vind Engels mooier.
Lijken niet op elkaar vind. Vind ze juist heel mooi bij elkaar passen! Beide namen vind ik echt prachtig!
Ik zou het op z'n Nederlands uitspreken. Heb weleens iemand haar zoontje horen roepen in een speeltuintje en dacht toen, wat klinkt dat mooi..
Mijn zoontje heet julian, zijn vriendje op het kdv heet Liam. Beide leuke namen, maar als combi niet zo handig. Voor volwassenen lijken de namen al op elkaar, voor kinderen helemaal, ze worden beiden vaak iets van lian genoemd door de andere kindjes.