Goedemorgen dames, Ik ben pas 7 weken zwanger, maar ik mag alweer over namen nadenken. Heel leuk! Ik ben gewoon eens benieuwd wat jullie bij Lennox vinden passen. Jongens en meisjesnamen. Gooi het er maar in!
Amy Kate - Katy Willow Fay Renzie Nika Holly Ivy Tayra Everly Caylou Jaxon Kian Connor Roan Caiden Ronan Thayden Mason Harlow Nolan
Kayden Jax Quinn Xavi Dex Quinten Riley Kay Viggo Roxy Juna Liva Lily Lois Maddy River Estée Zina Romée
Ik heb er ook een paar bedacht, wie weet zit er iets voor je tussen Yulan Sep Tyas Dyon Flynn Kick Xavi Charlie Indy Isis Juna Mare Liz
Jacob William Liam Aiden James Anthony Benjamin Josh David Logan Gabriel Ryan Dylan Landon Carter Luke Owen Gavin Henry Hunter Evan Aaron Connor Colton Blake Ian Cooper Jace Alex Elias Colin Kyle Victor Isabella Ava Emily Mia Chloe Ella Grace Hannah Amelia Leah Kaylee Anna Alexis Claire Taylor Stella Lucy Lauren Bailey Morgan Jocelyn Nora Jade Nicole Sadie Alice Isabel Clara Elena Sara Eliana
Bedankt. Zitten een paar dubbele tussen, maar ik vindt Julan en Tias (zo geschreven) leuk, maar ook Flynn zet ik op het lijstje. Van de meisjes vindt ik eigenlijk alleen Charlie en Juno (dus niet Juna ) leuk. Bedankt voor je inbreng.
Wat een boel!! Leuk! Liam, Landon, Carter, Owen, Connor, Colton, Cooper, Jace vind ik leuk, waarbij ik weet dat vl Landon en Jace te engels vindt klinken, qua uitspraak. Overige kan je redelijk op zn nederlands uitspreken. Meisjes ben ik een piet lut. Ik vind alleen Bailey leuk, maar is ook leuk voor een jongen. Hij staat wel op mn lijstje, voor beiden. Bedankt!
misschien staat hier iets leuks voor je tussen Babynamen - bijzondere namen en verhalen - Rockingnames