Ik wil graag een tattoo laten zetten met de naam/namen van mijn dochter. Nu twijfel ik of ik haar officiële namen zal doen of haar roepnaam. Ze heeft 2 officiële namen en een andere roepnaam. Ze is niet vernoemd o.i.d. waardoor ze 2 andere officiële namen heeft, maar we vonden de 2 namen mooi bij elkaar passen en hebben als roepnaam een 'afleidsel' van één van de namen gekozen. Wat zouden jullie doen?
Onze dochter is vernoemd naar haar oma's, ik heb alleen haar roepnaam met moeder/dochtersymbool op mijn pols laten zetten. Ik zeg dus ook alleen roepnaam.
Roepnaam (al begrijp ik zelf nooit waarom er een verschil moet zijn tussen officiele namen en roepnamen.. heb dat altijd een rare gewoonte gevonden)
Ik zou doen wat ikzelf het mooiste/betekenisvolste zou vinden. Bij mn dochter heb ik alleen de eerste naam, bij mn zoontje beide namen.
Dit. Ik heb zelf een andere roepnaam dan mijn officiele naam. Ik vind/vond dat raar en niet leuk! Mijn dochter heeft officiele naam ook als roepnaam. Moeilijk keuze wat je moet laten zetten als tattoo. Doe wat jij zelf het mooiste vind.
Geloof het of niet, maar dat vond ik ook altijd Vond het enorm stom zelfs Maar uiteindelijk zelf toch gedaan dus. Moest zo zijn voor ons dametje
Bedankt voor het meedenken en stemmen! Overduidelijk dat (bijna) iedereen roepnaam het best vindt. En dat vind ik zelf ook. Nu nog keuze maken voor de tattoo zelf