dag mensen! wij willen deze kerst vieren in een Landal Green parks. Misschien heeft 1 van jullie nog een kortingsbon liggen waar niets mee gedaan wordt?? Daar worden wij vas heel blij van
Wil je er tijdens de kerstdagen verblijven of tijdens de kerstvakantie? Hier kun je voor 99 euro een bungalow reserveren op Landal Landgoed 't Loo voor het weekend van 22 december. Alleen vandaag te boeken: Dagaanbieding - Kerstvakantie vieren op Landal Landgoed 't Loo! - vakantie.nl
Iemand anders een code? Vorig jaar werd ik ermee platgegooit met alle babypakketten die we toen kregen
Toen wij in de herfstvakantie een midweek gingen boeken heb ik gewoon op google gezocht, kom je toch de nodige codes tegen dus dat zou je nu ook kunnen proberen.
Voor de kerstvakantie is het waarschijnlijk het goedkoopst om zonder kortingscode te boeken. Als je nu via de gewone site kijkt zie je dat er al korting is op de brochureprijzen. kortingscodes gelden op de oorspronkelijke brochureprijzen. Vaak ben je dan met kortingscode duurder uit dan als je gewoon via de site boekt!
O echt? ik hoopte op korting bovenop de prijs op de site! Zie nu inderdaad het verschil, wat stom! Hoe werkt de jonge gezinnen korting dan? Die lijkt ook niet meegenomen te worden in de prijsberekening, of gelden daar ook speciale regels voor? Balen zeg..