Op woensdag 15 december vervallen bij alle aangesloten webwinkels de bezorgkosten op je bestelling!(zie link) 15 DECEMBER 2010 | Dag van de Gratis Bezorging 2010
Bestelling gedaan bij Mexx, staan er gewoon verzendskosten op de bon! Ik die mensen gemaild... ze weten nergens wat van af.... vreemd, aangezien ze wel in de lijst staan van deelnemende webshops
lekker misleidend! staat ook op gratisbezorging.nl dat het het hele jaar door gratis bezorgd wordt bij mexx, maar dat is pas vanaf 50euro! bij rbb wordt de code nu wel herkend, maar hij doet er niets mee. de korting blijft 0,00 euro. heb ook gemaild, maar zal pas morgen antwoord krijgen ws.
Ik heb verschillende sites geprobeerd en een hele hoop werkt niet eens want daar blijven de verzendkosten gewoon in rekening gebracht worden. Erg slechte actie! Volgens mij doen sommige gewoon mee ivm naamsbekendheid zonder dat de actie daadwerkelijk zijn doel behaald.
vandaag werkt de kortingscode bij rbb alsnog: freepost alleen zie ik bij nader inzien af van bestelling. wilde wat kleuren rompers l/m hebben, maar de rbb die ik vanmorgen aantrok, paste amper nog over zijn hoofd... beetje jammer!