Hallo meiden, Wij bieden onze Mutsaerts Trans4mer aan aan iemand die we er nog blij mee kunnen maken. De bak en buggy zijn nog in zeer goede staat. Het onderstel in principe ook, maar er zit wat 'ruimte' in. Ook de banden moeten even worden nagekeken door bijvoorbeeld een fietsenmaker. Maar hij rijdt nog prima en dochterlief heeft er recent nog heerlijk in gezeten en geslapen. Misschien leuk als wagen bij opa en oma, zodat je niet zelf met jouw wagen hoeft te slepen. Maar kan ook nog prima als 'hoofdwagen' als je hem zelf even nakijkt/aandraait. Ik woon in Noord-Limburg. Ophalen kan. Eventuele verzendkosten zijn voor jou.
Ook onze MC doen we gratis weg. Niet omdat ie niets meer waard is. Ik garandeer dat er niets mee is gebeurd. Maar ik begrijp ook dat je er na gebruik door twee kindjes voorzichtiger mee omspringt. Misschien ook iets voor bij opa en oma, of een andere (vaste) oppas. Compleet met verkleiner en voetenzak en zonnescherm. MC past ook op bovenstaande Mutsaerts.
Wat lief van je dat je t gratis weggeeft !!! (K) Hopelijk kun je er iemand blij mee maken die t nodig heeft
Even een aanvulling: De kinderwagen kan niet worden opgestuurd, dus het is fijn als je hem zelf wilt komen afhalen! Ik woon de buurt van Venlo. Momenteel weer even gereserveerd. Ik laat het weten wanneer die weer 'vrij' is.
Ik hoor niets van degene die interesse had en ik kan haar geen PB sturen. Sannie74, laat je nog iets van je horen? Andere dames mogen ook reageren! Ik zet hem weer vrij! Hij staat ook op MP: Marktplaats.nl > GRATIS Mutsaerts Trans4mer wagen en buggy + MC - Kinderen en Baby's - Kinderwagens en Combinaties
De wagen en MC zijn meegegaan met een heel lieve meid die er erg blij mee is. Helaas voor de andere geïnteresseerden. Ik voel me echter heel blij! Deze kan op slot!