Hallo, Ik wil kleding van ons dochtertje weg geven aan iemand die het echt kan gebruiken.. Het is kleding in maatje 50 t/m maat 98 ongeveer! Weet jij misschien iemand? Ik wil het niet weggooien en ook niet verkopen. En in mijn omgeving weet ik niemand.
leger des heils blijf van mijn lijf huis voedselbank misschien zijn dat instellingen waar het goed terecht komt.
Ja daar kan ik ook eens kijken, heb ook een zwembandje, zo een zitring voor in bad, dekentjes en boxkleden. Maar miss iemand in je kennissen kring die het niet zo breed heeft en het op wil halen? Zal vanavond is ff kijken of ik er wat over kan vinden om het bij zo een instelling te brengen, blijf van mijn lijf huis oid!
In Klaaswaal zit de voedselbank, zij zijn ook heel blij met deze spullen... ik weet verder ook niet iemand hier in de omgeving die het kan gebruiken...
Gratisaftehalen.nl soort van mp Halen wij ook spullen van op voor onze dochter. Als je ee niet vanaf komt hou ik me aanbevolen!
Misschien dat je eens kunt navragen bij het consultatie bureau. Hier in Frankrijk kun je het daar afgeven en zorgen zij dat het bij de juiste personen terecht komt.
Ik ga het even navragen bij instanties. Maar mocht iemand het vd week willen afhalen in Puttershoek is ook goed..