Ik heb m net binnen en kan het echt aanraden! Vooral als je bijna een kindje gaat krijgen en je hebt nog geen verzorgingsprodukten gekocht, ben je meteen klaar Er zit alleen al een flinke tube zonnebrand factor 50 van biodermal in a 20 euro, dus het is zeker goedkoper dan alles los kopen! Ik vind m goed gevuld, dus kan m je aanraden! Te bestellen op zester.nl
Bestel deze verwenbox nu voor maar € 24,95! | producten uit Flair | Zester voor de mama's die geen zin hebben om te zoeken waar het staat..
Ik heb even gekeken, maar vind het plaatje wat er bij staat erg onduidelijk... Wat zit er allemaal in dan?
Ik ben ook zeer nieuwsgierig, maar het plaatje met wat erin zit is ook hier veels te klein. Ik kan er weinig van maken?! Vertel, vertel
-storage box "my friends, Tigger & Pooh" - kortingsbodn Dolfinarium - Silly Billz slap - Lego Duplo doe-boekje - ZARQA baby shampoo - pyjama papje Nestlé - zwitsal kwaak shampoo en wasschuim - Avent fles - babykleding hangertje - prenatal badeend - lief! baby wasgel - persil sensitive - easy wipe travelbox - spuugdoekje sprankelkado - sun protect milk - rainbowbabies tegoedbon - silan sensitive skin - neutral baby crème - VSM puur mama bbbb-crème - aquafresh melktandjes tandenborstel en tandpasta - Lief! mama crème douche klinkt goed zeg heb hem besteld
klinkt zelfs dat ik er nog wel wat aan zal hebben. Dacht dat het voor net mama's zou zijn, maar zit een hoop in die ik ook nog gewoon gebruik.
gaaf! Ik heb meerdere zwangere in me omgeving maar er zitten leuke geef kado's in. Ik ga hem ook bestellen! Koopje! Wat ik wel zie is als de abbonee bent je 2,48 aan verzendkosten kwijt bent en als niet abbonee wel 4,95....
Ik zat erg in twijfel vorige week, maar aangezien ik nu weet dat ik zwanger ben heb ik hem ook maar besteld
Hij is leuk! Enige wat ik niet kan gebruiken is het Avent flesje, tenzij ik er een tuit op zet. Hoe bedoel je niet bekend? Aanmelden us zo gebeurd bijzester.
Ja ik wil me ook aanmelden, maar kan nergens vinden waar ik dat kan doen... blond en zwanger.... ws geen goede combi hahaha