Hoe duur zijn de artikelen nou eigenlijk? Want wat ik uit de folder opmaak is dat alles gewoon 4,99 per stuk is, ongeacht short/shirt/pakje. Echter was ik vanochtend bij het Kruidvat en daar waren de pakjes 14,99 en de shorts 9,99. Er stond een sticker boven van 30% korting, maar dan kom ik toch echt nog niet aan de 4,99. (Had geen tijd om het even aan het personeel te vragen, want ze gingen te laat open en ik moest me al haasten.)
Idd bij etos hebben ze ze nu voor 9,- .. wij hebben er ééntje voor een jongetje Misschien een andere etos proberen? Of de webshop?
Hier was alles 5 euro per stuk! Dus los shirt, broek of pak... Gewoon met een prijssticker, geen kortingssticker oid. Ik zou de folder meenemen en laten zien als je gaat betalen, dan moeten ze het voor die prijs meegeven!
Net met deze info gelijk maar even naar het Kruidvat gelopen en alles was gewoon 5 euro inderdaad. Het was gewoon verkeerd gestickerd... Heb er dus gelijk maar een aantal gekocht voor de oppaskids. Had er nog 2 liggen van vorig jaar, nu zijn ze allemaal voorzien @Lili: Ook hier was geen shirtje meer in maat 80 of 86, alle kleine maatjes waren er al uit.
Geen shirtje meer bij ons voor je, helaas! 14,99 en gele sticker is een fout vanuit het hoofdkantoor dus vandaar .
Mango en Salsera: dat is jammer! Iemand anders die een shirt in mt 86 heeft gevonden? Schoonmoeder kwam vandaag ineens aanzetten met mt 92. Bij een alternatief zou het kunnen al vind ik het lijfje en armen eigenlijk toch te lang. Dusssss, als iemand nog wél een mt 86 heeft gevonden: GRAAG!!
Ik wil morgen ook nog wel even voor je kijken. Ik heb niet echt naar de maten gekeken, maar er lag iig nog een hoop roze.
Ik zie dit topic nu pas, helaas. Heb vanmiddag het roze pakje gehaald bij de kruidvat in Zwolle, diezerstraat. Ze hadden er nog genoeg liggen in alle maten. Maat 86 bestaat van de pakjes en losse setjes niet. Ik zocht er naar, tot ik achterop de verpakking het overzicht met maten zag staan: 80, 92, 98, 104, 110 en 116. Ik heb voor mijn dochter van 11 maanden maat 92 meegenomen, normaal draagt ze 86.
Aaaaaahhhhh, kijk!!!! Vandaar dat het nergens te vinden is, verklaart een boel haha. Dus dan zijn we uitgezocht. En zal dochterlief het met de maat 92 moeten doen. Thanks allemaal voor jullie hulp!!
Hahaha, dat niemand daar nou aan gedacht heeft!!!!! Raar, ineens een maat er tussenuit, maar dan zal 80 wel als 80/86 bedoeld zijn...
Mango: idd, dat we niet ff gelezen hadden, *beetje dom*. Maar niemand heeft trouwens een shirtje mt 80 gezien of wel?