Ik heb in maat 1 wel kruidvat luiers gebruikt maar vond die erg stug en bij ons zoontje lekten ze door, vond ze ook wel klein vallen in vergelijk met pampers. Nou hoor ik dat maat 3 en 4 heel anders is. Is hier misschien iemand die 1 of 2 kruidvat luiers voor ons 'te proberen' heeft in maat 3 en/of 4? Ik vind het ook zo zonde om een heel pak te kopen en dan erachter komen dat de maat niet goed is voor ons zoontje of dat hij daar toch weer mee doorlekt.... (maar vind het ook zonde/kostbaar om dan maar pampers te blijven gebruiken) Ik heb eigenlijk niet echt iets om te ruilen denk ik (kan wel pampers maat 3 terugsturen als iemand juist eens pampers wil proberen), want ik ben niet zo'n supermarktspaarder, maar kan natuurlijk wel gewoon de kosten vergoeden. (want je kan volgens mij geen proefverpakking aanvragen bij kruidvat he?)
Ik heb 2 kruidvat luiers maat 3 voor je. Als je de verzendkosten zou willen vergoeden, stuur ik ze op.
Ik heb ook nog een paar kv luiers in maatje 3 om te proberen (Ik vond ze trouwens minder fijn dan maatje 1 en 2 hihi )
Joyce: ik ben door bovenstaande dames al voorzien, maar toch bedankt! Misschien zijn er wel anderen die ook willen proberen Hij heeft nu een kruitvat maatje 3 aan om te proberen, ben benieuwd. Viel me wel op net dat hij 'hard' wordt na 1 plasje (hij had em net om, dus veel meer kan het niet zijn), vond ik bij maat 1 van kruidvat ook. De pampers blijven soepeler. Maar we zullen zien straks