Omdat ik helaas geen werk heb kunnen vinden voor komend schooljaar ben ik op zoek naar ander werk maar ik moet er natuurlijk niet teveel op achteruit gaan. Mijn loon ligt normaal op ongeveer 1700 bruto voor 3dg werk of 60% van fulltime. Nu zag ik bij het rondkijken naar ander werk uurlonen die behoorlijk lager liggen. Meerdere sollicitaties zijn momenteel nergens op uitgelopen omdat ik te hoog gekwalificeerd ben of terwijl er nog niet eens over geld gesproken is, dat ik te duur ben. Nu heb ik al berekend dat ik om iig op gelijk niveau van ww uitkering uit te komen al een dag extra zou moeten werken (in een callcenter bijv) wat dan de opvang weer duurder maakt en ik dat met mijn me/cvs ook niet goed aankan. Dus ik ben benieuwd wat jullie voor werk doen en wat je ervoor per uur krijgt. Of hoeveel uur je werkt en wat je per week of maand ontvangt.
Ik werk bij één van de grotere zorgverzekering maatschappij. We worden momenteel nog door hen ingehuurd als klantenservice. Mijn functie in het bedrijf is senior adviseur. Dat houdt in: nieuwe mensen begeleiden/coachen. Vraagbaak voor collegas, gesprekken analyseren. Als afdelingen telefonisch niet bereikbaar zijn, maar de adviseur toch antwoord moet hebben, dit beoordelen en nakijken. Ook tussendoor contacten (telefonisch) met klanten. Momenteel verdien ik ruim 1100 netto met 24u CAO callcenter. Per 1 januari gaan we fuseren, en worden we betaald naar CAO zorgverzekering en dan verdien ik met mijn functie ca 1500 netto met 24u. En met goed functioneren ieder jaar een loonsverhoging van 5%.
Ik verdien iets meer dan jij en dan voor 20 uur, dus valt best mee met je eisen hoor! Ik ben trouwens communicatie en media adviseur.
Ik moest even op m'n loonstrookje kijken, maar ik verdien iets meer dan 21 euro bruto per uur. Ik werk 4 dagen, maar laat minder uren uitbetalen, zodat ik heel veel adv heb (wat ik gedeeltelijk weer terug ga draaien, want ik krijg de vrije dagen niet op, haha) Ik ben medewerker educatie in het Haags Gemeentearchief en ontvang daar schoolklassen en andere groepen bezoekers voor lessen en rondleidingen. Om deze baan te krijgen heb ik m'n pabo-diploma aangevuld met een diploma museologie (hbo deeltijd) Groetjes!
Hier om precies te zijn 15,27 euro per uur bruto. In het onderwijs maar volgens mij werkte jij daar ook in dus daar zal je wel niet naar op zoek zijn
Ik verdien 18.17 bruto per uur als planner inbound logistiek (inkoop levensmiddelen). Ontzettend leuke baan die ik soms meer als hobby zie dan als werk
Ik verdien 17,88 per uur als dienstverlenend coördinator bij mensen met een verstandelijk en meervoudige handicap
13.50 als pedagogisch medewerker op een bso. heb een 18 uur contract en verdien iets meer dan 900euro.
Wat grappig dat bijna alleen maar mensen met een hoog salaris reageren Ik verdien 0,0 momenteel Maar als allround medewerker Klantenservice verdiende ik 14,20 per uur
Ik verdien momenteel: 12,58 euro per uur als vrachtwagenchauffeur en 9,97 euro per uur als huisartschauffeur En ja, dat is bruto
Waardeloos meid, zeker met 5 monden die gevoed moeten worden. Maar wat is je opleiding/achtergrond/ervaring precies, dan is het iets makkelijker in te schatten wat realistisch is in jouw specifieke geval.