Inmiddels 22 weken zwanger en toch maar eens op zoek naar spullen voor 'geïmproviseerde' tijdelijke babyplek (geen eigen slaapkamer). Mijn vriend werkt tot september 2010 in het België en wij zoeken voor de ongeveer 9 maanden (december-augustus) dat we daar regelmatig verblijven betaalbare meubeltjes. Het gaat om de 2e verblijfplaats van de kleine (fulltime jan-mrt) Ik snuffel wel op marktplaats rond, maar je weet maar nooit wat jullie evt. voor ons hebben. Voorkeur: Stijl: redelijk strak Kleur: wit Ledikant: hoofdeinden gesloten Commode: hoogte 83 - 95 cm (ik ben klein..) en als het kan lades. Mocht het nu niet helemaal kloppen, laat het weten, want wie weet vind ik dat ook leuk!
Wanneer heb je het nodig? Onze jongste is bijna 3 en als zij uit de luiers is, willen we ons ledikantje + commode verkopen. Wit, met gesloten hoofdeinde, redelijk strak ontwerp. De commode heeft in het midden 1 laatje, verder deurtjes. Voor foto's moet je even PB sturen. De meubeltjes zijn wel duidelijk gebruikt, maar met een lik verf is dat snel opgelost. Er mankeert verder niets aan.
Ik heb nog een ledikant en een klapcommode, ruimtebesparend! Hoofdeinden zijn gesloten. Je zou ze echter wel zelf even moeten schuren en wit schilderen. PM maar als je interesse hebt.
@ Tink / @ MamaEster: jullie hebben beide een PM. Inmiddels heb ik reeds een commode kunnen regelen en heb ik alleen nog een ledikant nodig. Mocht iemand dat nog hebben hoor ik het graag. Ik ga ook nog op marktplaats kijken. Een ledikant is wel gemakkelijker dan een commode..