Ervaringen Weight Watchers online?

Discussie in 'De lounge' gestart door Chiggy, 30 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chiggy

Chiggy VIP lid

29 aug 2010
    12.876
    25
    38
    Rotterdam
    Ik wil ongeveer 10 kilo afvallen!
    Wie heeft ervaring met Weight Watchers online?
    Ik kan niet naar die bijeenkomsten en vroeger ben ik al eens veel afgevallen met WW dus ben wel bekend met het principe WW (toen deed ik het met een cd-rom)
    Werkt het online programma fijn?

2. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

Als je veel discipline hebt is het wek fijn. Waarom kun je niet naar de bijeenkomsten toe?

3. wonderteam

wonderteam Niet meer actief

#3 wonderteam, 30 nov 2011
    Laatst bewerkt door een moderator: 30 nov 2011
    Ik vind online niks en ben daar mee gestopt. Ik ben nu weer met de bijeenkomsten bezig sinds 3 wkn en dat gaat ales een speer *zie maar in mijn onderschrift*

4. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

Ik ben gister weer begonnen met de bijeenkomsten. I love ww!

5. evelien69

evelien69 VIP lid

16 sep 2007
    5.531
    3
    38
    verzorgende
    ik doe online, mij bevalt dat goed.... het dagboek is een steun enhulp, en het contact met mede ww-ers is fijn... ( het forum)de site heeft ook wat nadelen.... niet iedereen kan bloggen bv....er is geen coach/deskundige van ww waar je vragen aan kan stellen, allens moet je zelf uitzoeken, wel zijn andere deelnemers wel bereid om te helpen!

maar ik had wel een betere site verwacht van een proffesioneel bedrijf als weight watchers

6. Chiggy

Chiggy VIP lid

29 aug 2010
    12.876
    25
    38
    Rotterdam
    Ik heb me vanmorgen toch meteen maar aangemeld bij WW online! Ben benieuwd! Vind de website niet erg overzichtelijk maar moet ook alles nog even goed bekijken daar :)

Marieke, ik kan niet naar de bijeenkomsten toe omdat ik geen oppas heb... :(

Deel Deze Pagina