Ik wil ongeveer 10 kilo afvallen! Wie heeft ervaring met Weight Watchers online? Ik kan niet naar die bijeenkomsten en vroeger ben ik al eens veel afgevallen met WW dus ben wel bekend met het principe WW (toen deed ik het met een cd-rom) Werkt het online programma fijn?
Ik vind online niks en ben daar mee gestopt. Ik ben nu weer met de bijeenkomsten bezig sinds 3 wkn en dat gaat ales een speer *zie maar in mijn onderschrift*
ik doe online, mij bevalt dat goed.... het dagboek is een steun enhulp, en het contact met mede ww-ers is fijn... ( het forum)de site heeft ook wat nadelen.... niet iedereen kan bloggen bv....er is geen coach/deskundige van ww waar je vragen aan kan stellen, allens moet je zelf uitzoeken, wel zijn andere deelnemers wel bereid om te helpen! maar ik had wel een betere site verwacht van een proffesioneel bedrijf als weight watchers
Ik heb me vanmorgen toch meteen maar aangemeld bij WW online! Ben benieuwd! Vind de website niet erg overzichtelijk maar moet ook alles nog even goed bekijken daar Marieke, ik kan niet naar de bijeenkomsten toe omdat ik geen oppas heb...