Binnenkort gaan mijn man en ik een keer samen een weekendje weg! Voor het eerst sinds onze kinderen geboren zijn. We willen naar een leuke stad, en een mooi luxe hotel om lekker te genieten met zn tweetjes. Wie heeft er leuke ideeën? Ik zat zelf te denken aan Keulen of Düsseldorf of Aken? .. in ieder geval iets wat niet te ver rijden is. Ik hoor graag tips!!
Gent en Antwerpen zijn we al ooit geweest. en Brugge is goed aan de prijs als je een mooi hotel wil ... schrok ik echt van.. en het weekend dat wij willen zit ook al veel vol daar, maar Brugge lijkt me wel een leuke stad inderdaad.
Brugge is inderdaad wel een hele mooie leuke stad, zeker tegen kerst hangt daar een hele fijne sfeer. Vaak zijn er rond nov wel wat leuke aanbiedingen voor te vinden. Maar voor nu, Maastricht, Valkenburg? Of lekker uitwaaien aan zee?
leuke ideeen .. maar vliegen voor 1 nachtje weg vindt ik toch wel een beetje teveel van t goede ... ik geef nog bv dus 1 nachtje is wel max. zoveel gedoe anders. volgend jaar misschien dan durf ik wel 2 of 3 nachtjes
valkenburg? oke, ik ga eens kijken! en ik zal toch eens verder gaan zoeken in brugge of in de buurt van brugge! Tanks
Vlieland of Terschelling! Heerlijk. Doen mijn man en ik ook vaak in de herfst. Goed uitwaaien, heerlijk eten en kilometers wandelen.
Lekker naar zeeland Wij pakken meestal een overnachting in van der valk Middelburg (soms via veiling) Vandaar is Middelburg leuk maar je bent ook zo in Veere, Domburg e.d. HEERLIJK Ik ben er zelf ook wel weer eens aan toe