Volgende week wil ik met mijn zus twee daagjes weg. Maakt niet heel veel uit waarnaartoe. We zijn op zoek naar een heerlijk, beetje luxe hotel met mogelijkheden om lekker te shoppen in de buurt. We dachten zelf aan Limburg, omgeving Valkenburg en dan op de heenreis shoppen in outlet Roermond. Maar het mag ook heel iets anders zijn. Leuke ideeën gezocht!
Ik kan Kasteel Bloemendal (Kasteel Bloemendal in Vaals - Hotel Kasteel Bloemendal) in Vaals aanraden. En dan lekker shoppen in Maastricht. Of in plaats van de outlet in Roermond naar de outlet in Maasmechelen.
Oh wat lekker, haha Misschien is een welnesshotel iets? Lekker luxe met van die spa-mogelijkheden. Heb ik toevallig laatst ook even naar gekeken, dus heb wel wat op m'n lijstje. Ik ben meer wel meer bekend met de Noord- en Oostkant van het land (en een beetje midden). Ik koos voor hotels in steden zodat je ook lekker de stad in kunt. Zelf vind ik Nijmegen, Groningen en Zutphen erg leuk Sanadome Nijmegen Last Minutes - Hotelovernachting Inntel Zutphen Luxe Hotel Zutphen - Inntel Hotels Resort Zutphen / Inntel Hotels 's Gravenhof Zutphen Hampshire Hotel - 's Gravenhof Zutphen # Post Plaza Leeuwarden Post-Plaza - Faciliteiten Paleis Stadhouderlijk Hof Leeuwarden Officiële website | Fletcher Hotel-Paleis Stadhouderlijk Hof » NH Groningen Oude Boteringestraat NH Groningen Hotel de Ville hotel in Groningen Oude Boteringestraat 43 - 45 | NH Hotel Group NH Groningen Hanzeplein NH Groningen hotel in Groningen Hanzeplein, 132 | NH Hotel Group De Bonte Wever Assen De Bonte Wever # Pillows Zwolle Sandton Pillows Zwolle, een luxe hotel in het centrum Berghotel Amersfoort Berghotel Amersfoort - Hotel en restaurant De Tabaksplant Amersfoort Hotel Amersfoort - Hotel de Tabaksplant Amersfoort Wanneer willen jullie precies gaan?
Misschien heb je hier nog wat aan, trouwens? SUPER-LAST-MINUTES - Hotels - Weekendjeweg.nl Mooi overzicht met last-minutes. In het menu links kun je dan nog opties selecteren. Wie weet vind je 't zo wel
Oh wat top! Met link en al Ik ga ze zo allemaal bekijken! Sanadome is de enige die ik ken. Daar gaan we normaalgesproken heen, bevalt altijd prima, maar willen nu eens iets anders.
Ha wat leuk dan is dit wel de goede hoek denk ik! En ja met link leek me wel zo praktisch, ook voor mezelf Heb dat zo opgeslagen.