In het voorjaar (ong 29 apr tot 5 mei) gaan we met de hele familie naar Frankrijk, een weekje in het noorden (bijv (basse)normandie) in een groot huis voor 10 pers. Onze voorwaarden/wensen: -niet te netjes en keurig (liever een boerderij als een keurig huisje) -5 slaapkamers -internet -niet te drukke plaats/ te toeristisch. liever wat meer lokaal en rustig gelegen. Hoeft niet veel te doen te zijn. -wat ruiger/ heuvelachtiger gebied moet niet maar is wel een pre. Als iemand een tip heeft, een goede site, ervaringen of wat dan ook; heel erg welkom! Ik heb net 2 uur zitten zoeken op internet en ben nog geen steek verder Bedankt!
Is dit ongeveer wat je zoekt? Vakantiehuis Ferreterie in Quettreville-sur-Sienne huren bij Belvilla. Huur vakantiehuis "Le Grand Clos" - Seine-Maritime (Haute-Normandie) - Gites.nl Huur vakantiehuis "La Grange" - Manche (Basse-Normandie) - Gites.nl Huur vakantiehuis "Rez de Jardin de Château de Bezyl" met zwembad - Ille-et-Vilaine (Bretagne) - Gites.nl
Hey Wendy, De 2e is leuk, maar de andere 2 waren iets te duur (vergeten erbij te posten ) Maar gisteravond mailde mijn broertje een huis dat ie gevonden had. |Het is perfect voor ons, ook nog eens een aanbieding, en we hebben meteen geboekt!! Dit is de link: Vakantiehuis voor 12 personen (Frankrijk > Normandi > Rville - object 78668 - objecttype NMD04086 ) - mijn vakantiehuis iig hartstikke bedankt voor het meezoeken!