Dag dames, Wij zijn op zoek naar een leuke, aparte jongens/meisjes naam die past bij onze zoon Declan( spreek uit als Dek-luhn).. We zijn er vroeg bij maar bij hem was het een ramp dus nu maar snel beginnen Alvast bedankt voor jullie hulp nog vergeten: we zijn niet echt van de hollandse namen
Nilan Jeston Kylian Myran Zilvian Tyron Jules Julen Caylen Cayden Ceyden Deaven Deason Deacon Dayen Dhayron Myron Lucan Lyenn Maesen maeson Mayson Mayron Marson Michon Millan Rayen Roger Rayson Silven Syllian Taylen Julion
Declan & Aiden Devon Ethan Jonah Jotham Lothar Meysam Nathan Quillan Thaimen Younes Adaliz Ailani Arwen Bailee Chaunthe Delilah Hayke Kaylani Lauren Liyah Nyah Thayla Yeliz
@ youngmom: je hebt bij de meisjes namen 1 van onze favorieten @allemaal: bedankt ik zie er al 2 hele leuke jongensnamen tussen staan!!
Declan en Jayson Declan en Dylan Declan en Ischa Declan en Lewis Declan en Callum Declan en Connor Declan en Darragh Declan en Joshua Declan en Jordan Declan en Grace Declan en Liana Declan en Digna (Din ja) Declan en Elora Declan en Freya Declan en Lyona Declan en Diya Declan en Kaylee
Ik ga dit topic volgen.. Hier komen echt hele leuke aparte namen voorbij.. Wij zoeken een meisjesnaam.. HELP!!! Hier wat ideeen: Jeremea Aiden Mayson Nathan Jonathan Collin Hailey Elin Jazzlyn Romeé Nya Yara Niké Danaë spreek je uit als Da-nee Elora
en waar gaat uw voorkeur naar uit? Ik hou ook van namen die eindigen op 'an-en' dus Jayden Ayden Tristan Nathan Axl hoor ik zelf ook heel graag Hayley Kailey ...
Declan en.. Jordan Colin Nolan Joshua Duncan Jeremy Julian (engels uitgesproken) Scott Brandon Justin Megan Kaylee Caitlin Shannon Whitney Chelsea Lesley Quinty Jaimy niet mijn smaak, maar hoop dat jij er wat aan hebt
dames we zijn over de namen uit haha sorry maar ze stonden er niet tussen mocht je het willen weten kun je me een pb sturen ivm meelezers maak ik het niet hier bekend
Ik ben een beetje in de keltische namen blijven hangen Keaton Boyden Fionan Keegan Kelton Kelvan Macklin Neese ronan Aideen Cayleigh Cheyne Karah Keelia Lera Lesli Paisley Tarin