gezocht leuke camping of vakantiepark in zeeland

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door silvana81, 8 mei 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. silvana81

silvana81 Fanatiek lid

12 feb 2007
    2.777
    17
    38
    administratie
    Diemen
    We willen graag eens naar zeeland maar kunnen niet echt een leuke accomodatie vinden.
    Hebben jullie tips?
    Mag camping zijn maar wel met chalet. Geen tent!
    Of vakantiepark.
    Cp en landal vinden we er niet zo gezellig uitzien.

Moet vooral leuk zijn voor 6 jarige. Zoontje is nog te klein en loopt/kruipt nog niet.

Binnenzwembad moet voor beide kinderen leuk zijn.

Speeltuin moet aanwezig zijn liefst ook indoor.

2. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.068
    3.862
    113
    Wij stonden een paar jaar geleden op de camping van Roompot, direct naast het park en direct achter de duin, oversteken en je stond op het strand. Ik zie alleen dat die camping er niet meer is, wel een ander deel, maar dat is achter het park. Weet niet of je dan ver moet lopen naar het strand. Het heeft ook een overdekt zwembad, kidsclub etc. Mijn kinderen vonden het er super leuk.

3. Lief

Lief VIP lid

26 sep 2007
    5.040
    2.850
    113
    Camping Ginsterveld heeft chalets en is heel kindvriendelijk, en opzich is Port Zelande toch wel aardig leuk park? Of Landal Hof van Haamstede?

Lastig beoordelen want ik kom er hooguit langs of om te zwemmen aangezien ik hier woon haha

4. miramare

miramare Bekend lid

1 mrt 2013
    792
    148
    43
    Wij zijn in januari naar roompot hof Domburg geweest, erg leuk : een indoorspeelhal, leuk zwembad en een kinderclub . Ze hebben daar chalets maar wij hadden een gerenoveerd huisje geboekt: ideale ligging vlakbij zwembad en speelhal. Een klein stukje lopen en je bent bij het strand!

5. klarinet

klarinet Fanatiek lid

23 apr 2007
    2.985
    132
    63
    Praktijkondersteuner somatiek
    Zuid limburg
    Wij zijn in maart naar een Ardoer park geweest. De Zeeuwse kust. Heel leuk. Mooie huisjes, super zwembad, heerlijk restaurant, en binnen speel gedeelte en leuke buitenspeeltuinen. Ik zou er zeker terug gaan!
    Je ook ook eens verder kijken bij Ardoer. We zijn al op meerdere plekken geweest en alle campings waren echt prima!
    Succes ermee

Deel Deze Pagina