Inchecken E ticket centerparcs

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door RoGiJuLi, 10 mei 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.951
    15.595
    113
    Nabij Utrecht
    Wie weet dit?

Vrijdag gaan wij naar Centerparcs.
    Ik heb het E ticket al uitgeprint ;)

Kan je nou al standaard eerder (zo rond 13 uur) inchecken en de sleutels etc krijgen, maar dat je pas om 15 uur het huisje in kan?

De vorige keer was dat namelijk ook zo ;) toen kregen we ook alles al (incl sleutels) en konden we op het park al dingen doen enzo tot 15 uur.

De reden dat ik het vraag is omdat mijn oudste tot half 3 op school zit en mijn man en ik om 13 uur al naar cp willen om alvast in te checken, zodat we om 15 uur direct door kunnen rijden naar het huisje en niet eerst nog in de rij hoeven te staan ;)

2. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.068
    3.862
    113
    Geen idee, wij kwamen half 3 aan en konden ook zo inchecken, kregen alles mee en hebben misschien 1 minuut in de rij moeten wachten. Had alleen de bevestiging mee. We mochten om 3 uur het huisje in.

3. luca75

luca75 Fanatiek lid

14 aug 2013
    4.864
    3.500
    113
    Dat ligt eraan. Als je de early check in hebt (daar moet je friends voor zijn) dan kun je al eerder inchecken maar ook al om 1 uur in je huisje. Als je pas om 3 uur in je huisje kunt dan kun je wel l vroeger inchecken maar als je pech hebt zijn de sleutels er nog niet omdat er nog schoongemaakt wordt en moet je alsnog om 3 uur je sleutels gaan halen

4. Molensteen

Molensteen Fanatiek lid

17 nov 2014
    4.059
    21
    38
    Vrouw
    Vaak heb je wel sleutels maar mag je er idd nog niet in

5. Youtan

Youtan VIP lid

9 jun 2015
    6.497
    4.335
    113
    Vrouw
    Wij hoefden de vorige keer niet eens in de rij te staan. Op de parkeerplaats reden we langs een hokje met daarvoor CP-dames die de enveloppen uitdeelden.
    Dat was het. Niets wachten, geen rijen.
    (Het Meerdal)

6. Mamanama

Mamanama Fanatiek lid

10 apr 2009
    4.080
    65
    48
    Zoetermeer
    Je bent op dag van aankomst al een hele dag welkom op het park, maar je mag pas vanaf 15 uur het huisje in. Je kna wel al zwemmen of lunchen o.i.d.! Alleen als je Friend bent, mag je er om 13 uur in. Dit heet Early-checkin en moet je van tevoren aanvragen.
    Mocht je nog vragen hebben, ik ben ook actief op verschillende CP fora. Je kan ook kijken op www.centerparcservaringenforum.nl
    Hier staat veel info over de parken. Alvast veel plezier!

7. Hopsatee

Hopsatee Niet meer actief

Dit hadden wij vorige week okk

8. Panda81

Panda81 Fanatiek lid

13 nov 2008
    3.423
    447
    83
    Limburg
    Hier kregen we 2 weken terug ook al in de ochtend de sleutels mochten er alleen om 13u in.
    Vorige keer kregen we zelfs de sleutels in de auto al aangereikt dat was bij heijderbos.

Deel Deze Pagina