Beetje sipjes

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Jelly, 18 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jelly

Jelly Actief lid

9 aug 2006
    319
    0
    0
    Hallo dames

Vandaag moest ik bij de gyn zijn. Dus deze vm de uitslag van mijn suikertest gaan ophalen bij de dokter om mee te nemen naar de gyn. Vraagt de dokter me om de deur even te sluiten achter mij... Suikertest was niet zo goed!
    Omdat mijn moeder ook zwangerschapsdiabetes heeft gehad, waren ze hier al een beetje op voorzien. Ik ben dus langs geweest bij een dieƫtiste en had van haar al voedingsadvies gekregen. DIe heb ik zo goed en zo kwaad mogelijk opgevolgd... Alleen in het weekend kon ik me wel eens laten gaan, maar goed!
    Dus deze namiddag bij de gyn zegt die opeens dat ik verdere testen moet laten doen! Dit houdt in dat ik donderdag langs moet komen en dat ze gedurende 4u; elk uur bloed zullen prikken. Gevolg zou kunnen zijn dat ik voor de rest van mijn zwangerschap STERK op mijn voeding zal moetne letten en evt suiker prikken of insuline spuiten. :confused:
    Dat kwam wel even hard aan, moet ik zeggen! Hier was ik niet op voorbereid... Gelukkig is er voor ons kindje geen gevaar!
    Maar vind het toch geen leuk vooruitzicht! Bye, bye cola, fanta, chocolade, en alle andere lekkere dingen?! :confused:
    Ik weet dat ik best kan wachten tot donderdag, maar toch voel ik me ongelofelijk teleurgesteld! Ik voel me leeg en sip! Sippe kip!
    Pfft... ik zie het even niet meer zitten! :cry: :cry:

Bedankt voor het luisteren alvast... zou zeggen het lucht op, maar voel me nog steeds zielig :cry:

2. dreams

dreams Fanatiek lid

19 apr 2007
    1.460
    0
    0
    hey jelly..

he he wat vervelend zeg, hier had je zeker niet op gehoopt :( !
    maar wat een geluk dat je beebje er geen last van zal hebben
    nja nog even volhouden tot donderdag het bloedprikken, pf ik moet morgen en vind dat zo eng
    mja het moet gebeuren voor de kleine meid of jong daar binnen
    verder sterkte en laat die lekkere dingetjes dan maar even staan

succes en sterkte
    veel liefs dreams

3. Elmo

Elmo Niet meer actief

Deze is dubbel.

Deel Deze Pagina