Dat heb ik dus vanmorgen gevonden.. Ik heb meteen vogelasiel in Rotterdam gebeld, Afrikaanderplein. Nu kan ik hem echt niet brengen, geen idee wat de weg is. Maar goed de vrouw zei dat ik hem even moest laten zitten, kijken of zijn ouders komen om te voeren enzo, niet teveel bij komen, dat lokt roofdieren op hem af. Straks mag ik terug bellen als er niks gebeurd betreft ouders van het beestje. Ze wist niet of er iemand hem kon komen halen vandaag.. Zelf durf ik hem echt niet op te pakken, ben daar veeels te bang voor, voor alle dieren trouwens. Of wat zal ik doen? Ik kan naar de boven buren lopen, geen idee of ze er zijn en of zij mij willen helpen...
dierenambulance bellen en die laten komen. Die pakken hem wel voor je. Maar als hij kan vliegen dan zal hij vanzelf wel weer vertrekken. Denk dat pa en moe ook wel in de buurt zijn voor eten.
nee hij kan zelf niet vliegen... kan er wel een foto van maken even?! geen idee of vader en moeder dit weten en in de buurt zijn...
Huh hoe is ie dan op je balkon terecht gekomen????? Nou ja maakt ook niet uit ik zou de ochtend even afwachten of je pa en moe tegen komen ondanks dat ik niet zou willen dat die kleine uk op het balkon blijft zitten. Als je geen ouders ziet de dierenambulance bellen die brengen hem dan naar de opvang. Heb zelf op mijn werk een jonge ekster tussen de struiken vandaan geplukt. Volledig in de veren maar nog niet genoeg kracht om van de grond op te vliegen. En wat doen dan de volwassen eksters.....juist die vermoorden de kleine dus ik hoorde een hoop kabaal en ben er heen gelopen en plukte dat kleine ding tussen de struiken vandaan. Hupsa in een doos en na mijn werk naar de opvang al had ik de dierenambulance ook kunnen bellen.
agos.. ik vind het zo zielig he.. ja, zal de dierenambu wel bellen als ik zn ouders niet zie. bij deze een foto, hij wilde net wat lopen, alleen zn ene pootje werkte ook niet helemaal mee! hij had een poepje gedaan zoals je kan zien, en daar wilde die voor weg lopen.. vind zo zielig.. ga zometeen toch maar de ambu bellen
geen idee hoe die terecht is gekomen! ik zag hem ineens vanmorgen.. zo gek! weet jij misschien het dierenambu nummer? kan het nergens vinden.......
Dat is geen baby mereltje hoor, volgens mij gewoon een musje (zoals ik zie op jouw foto). En ws. een volwassen musje die waarschijnlijk met een noodlanding op jouw balkon is terecht gekomen en daardoor (of daarvoor al) gewond is geraakt en daarom niet meer wegvliegt.
Ik heb bij de dar gewerkt (dierenambulance rotterdam) als je naar hun website gaat staat het nummer. Zij rijden ook voor vogeltjes!
Tja, musjes komen in verschillende soorten en maten (dik/dun/klein/groot) ... wij mensen zijn ook niet allemaal even lang toch
0900-1120000 algemeen nr dierenambulance 010-4768750 rotterdam volgens mij kan je de bovenste gewoon bellen! geef wel aan dat hij gewond lijkt. lijkt me handig want papa en mama kunnen m zo ook niet helpen.