Wat te doen? (sollicitatie)

Discussie in 'De lounge' gestart door dds, 7 apr 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dds

dds Fanatiek lid

1 jan 2009
    3.936
    752
    113
    Leerkracht
    Drenthe
    Hallo!

Ik ben dinsdagmiddag gebeld door een uitzendbureau. Zij hebben de "droombaan" voor mij:D Mijn sollicitatiebrief en cv zouden naar het bedrijf gestuurd worden:D

Nu is het donderdag en ben ik nog niet gebeld…..ik weet het... ik ben ongeduldig maar ze zoeken iemand per direct beschikbaar, dus denk ik dat ze ook z.s.m reageren…..

Dus vanmiddag bellen of wachten tot morgen:(

2. berbel

berbel Fanatiek lid

25 nov 2005
    2.800
    96
    48
    Droombaan voor jou maar misschien andere droomkandidaat gevonden? Uitzendbureau kan je wel bellen, weten ze in iedere geval dat jij wel interesse hebt.

3. Noelle85

Noelle85 Fanatiek lid

8 jul 2013
    1.792
    493
    83
    Ik zou tot morgenmiddag wachten, en dan het uitzendbureau bellen. Kan best zijn dat het bedrijf een heleboel sollicitaties tegelijk heeft binnen gekregen, en die eerst door willen lezen voor ze een keuze maken wie er op gesprek mag.

Succes, hopelijk wordt je snel gebeld! :)

4. chantal1985

chantal1985 Niet meer actief

Ik zou even bellen/mailtje sturen of ze al iets gehoord hebben. Daarmee toon je aan dat je in elk geval echt geïnteresseerd bent. Maar waarschijnlijk hebben ze gewoon nog niets gehoord, en kunnen ze je dus ook niet meer vertellen.

5. dds

dds Fanatiek lid

1 jan 2009
    3.936
    752
    113
    Leerkracht
    Drenthe
    Gebeld. Uitzendbureau heeft nog niets gehoord van de opdrachtgever….afwachten dus.

Deel Deze Pagina