Hallo! Ik ben dinsdagmiddag gebeld door een uitzendbureau. Zij hebben de "droombaan" voor mij Mijn sollicitatiebrief en cv zouden naar het bedrijf gestuurd worden Nu is het donderdag en ben ik nog niet gebeld ..ik weet het... ik ben ongeduldig maar ze zoeken iemand per direct beschikbaar, dus denk ik dat ze ook z.s.m reageren .. Dus vanmiddag bellen of wachten tot morgen
Droombaan voor jou maar misschien andere droomkandidaat gevonden? Uitzendbureau kan je wel bellen, weten ze in iedere geval dat jij wel interesse hebt.
Ik zou tot morgenmiddag wachten, en dan het uitzendbureau bellen. Kan best zijn dat het bedrijf een heleboel sollicitaties tegelijk heeft binnen gekregen, en die eerst door willen lezen voor ze een keuze maken wie er op gesprek mag. Succes, hopelijk wordt je snel gebeld!
Ik zou even bellen/mailtje sturen of ze al iets gehoord hebben. Daarmee toon je aan dat je in elk geval echt geïnteresseerd bent. Maar waarschijnlijk hebben ze gewoon nog niets gehoord, en kunnen ze je dus ook niet meer vertellen.