Wat vinden jullie het ergste om te doen in het huishouden? Ik heb echt een hekel aan strijken! En laat ik nou vanochtend een hele bak hebben moeten wegstrijken:x. Was er zo sagerijnig van dat ik de moeite niet heb genomen de strijkplank op te ruimen die staat nu nog steeds in de woonkamer.
haha ken het... maar die van mijstaat boven.... maar die gaat ook een dag later de kast in... om vervolgens de dag erna er weer uit te moeten!!!! maar strijjken staatzoooooo mooi.... netjes die lijn in de armen etc!!!anderssssssssssssssssssss
Strijken inderdaad!! Heb net nog maar even wat weggestreken want anders stapelt het zich maar op (en dat gebeurt snel hier haha) Dweilen heb ik ook een hekel aan..
strijken vind ik idd ook een ramp... de douchcabine heb ik ook een hekel aan, doe ik meestal als ik onder de douche sta.. koelkast, vriezer, afzuigkap ook niet leuk!
Strijken staat met stip op nr 1. Was opvouwen vind ik ook niet geweldig, al vind ik het wassen zelf wel leuk (rare tik, ik weet het). Dweilen is niet mijn hobby en de douche schoon maken al helemaal niet. Hmm... misschien had ik geen huisvrouw moeten worden, haha.
de keuken en koelkast ook zoiets! Dat klusje laat ik altijd over aan manlief... Verder vind ik stofzuigen,dweilen, stoffen, wc en douchen enz schoonmaken nooit zo ramp. Ik heb wel besloten als ik volgens jaar weer aan de studie ga we een schoonmaakster nemen want dan heb ik geen zin om in m'n vrije tijd nog te gaan poetsten
De keukenkastjes uitdoen en koelkast helemaal schoonmaken staat op stip bij mij op nr 1 , daarna het toilet ook al zoiets en dan strijken , is ook niet mijn hobby ...
Nou kom allemaal maar hier met jullie strijk hoor, ik vind dat juist wel 'lekker' om te doen, muziekje aan op tv aan en verstand op nul. Ik heb echt een bloedhekel aan de badkamer soppen.... en dan helemaal het schoonmaken van dat smerige putje bleegghhh.
Poeh...wat is er wel leuk aan huishouden...haha niets eigenlijk!! maar op nr 1 staat hier ook strijken, ik doe het daarom ook echt bijna nooit, maar nu met de kleine wil ik wel al haar dingetje gestreken hebben, behalve rompertjes, washandjes en spuugdoekjes vind ik dan niet nodig. (eerst ook nog wel gestreken hoor)
Mij kun je beter vragen wat ik wél leuk vind.... Vind het echt helemaal niets dat huishouden... Strijken vind ik niet echt een ramp, tv aan met een gezellig kletsprogram en gaan met die banaan. Was vouwen al helemaal geen ramp, heerlijk werkje. Wc ook geen probleem... Stoffen, stofzuigen, dweilen en douche en rommelkamer opruimen vind ik dan wél echt een ramp... En idd ramen lappen, vreselijk! Keukenkastjes, koelkast allemaal rotwerk, t is dat het nodig is anders zou ik het echt niet doen.... stel het dan ook vaak (te) lang uit.... Nee ik ben meer een meid van knutselen met de kindjes, en heb ontzettend veel hobbies.... waaronder zp bijv.
koelkast echt een rot werk maar ik heb een heel lief zusje die dat af en toe voor mij doet echt super makkelijk
Afwassen met stipt op nummer 1. Staat dan ook vaak een behoorlijke berg, zodat ik er steeds meer tegenop zie. Ben maar alleen dus als ik iedere dag netjes zou afwassen is het maar 5 minuten werk, maar poeeh.. die ene stap om te zetten he (A)
Stofzuigen op 1 maar dat komt ook omdat ik 2 honden en 2 katten heb dus het loont ook absoluut niet. Op 2 koelkast schoonmaken, alles moet er dan ook uit grrr bah
oja stofzuigen maar ja dat is mijn man zijn taak geworden haha hij vindt het super leuk om te doen en hij kan het nog super goed ook. Voor de rest vindt ik het niet erg om te doen want het is zo lekker als alles schoon en opgeruimd is.
ramen lappen!!! wat een ramp, ik krijg die krengen nooit schoon en er komen bij mij ALTIJD strepen op te staan. wat een geluk dat mijn pappie een glazenwasser is
vriezer ontdooien op 1 strijken op 2 ramen op 3, alhoewel als ik eenmaal bezig ben ik het wel weer leuk vind, -douchecabine ook niet echt leuk. ik vind het altijd zo chemisch ruiken. groetjes