kleur haar: blond: Lieve Cynthia, ik moet je iets bekennen.. zwart: Cynthia, ik moet wat opbiechten.. bruin: Beste Cynthia, ik moet echt snel iets aan je vertellen.. rood/oranje: Geachte mevrouw, dit moet ik even kwijt... maand waarin je geboren bent: Januari: Ik heb gezoend met Februari: Ik heb gedanst met Maart: Ik heb gevochten met April: Ik heb mijn nummer gegeven aan Mei: Ik heb een relatie met Juni: Ik heb gedate met Juli: Ik heb de tenen gelikt van Augustus: Ik wil je dumpen vanwege September: Ik kreeg een bos tulpen van Oktober: Ik ben vreemdgegaan met November: Ik ben verliefd geworden op December: Ik wil een stukje van de dag dat je geboren bent: 1) de buurman 2) de buurvrouw 3) mijn moeder 4) mijn vader 5) gerard joling 6) willem alexander 7) een mummie 8) linda de mol 9) pamela anderson 10) lala van de teletubbies 11) de dikste man ter wereld 12) de postbode 13) je neef 14) Harry potter 15) mijn moeders achterneefje 16) Jan smit 17) The Jonas Brothers 18) Brad Pitt 19) De kerstman 20) Guus Meeuwis 21) Gerard Joling 22) Elmo 23) een varken 24) Leonardo di Caprio 25) de kindertelefoon 26) doutzen kroes 27) katy perry 28) lady gaga 29) een heel lekkerding 30) mijn zusje 31) sinterklaas kleur van je kamer: *nu voel ik me* 1) geel: echt zwaar kut 2) groen: zo verschrikkelijk opgewonden 3) paars: machteloos, verslagen, depressief 4) blauw: helemaal uitgelaten 5) rood: vies 6) bruin: beschaamd 7) wit: zo ontzettend leeg van binnen 8) zwart: in de war 9) roze: helemaal stapel verliefd 10) overig: sexy en woest aantrekkelijk huisdier die je zelf hebt, of je lievelingsdier: *maar ik deed dit omdat* 1) Kat: ik dat al een hele tijd wou 2) Hond: Ik spontaan gek was geworden 3) Vis: Ik dacht dat jij het was 4) Paard: Ik dronken was 5) Cavia: Ik al jaren verliefd ben op hem/haar 6) Konijn: Ik even niets anders had te doen 7) Geen: Ik me echt kapot verveelde 8) Rat: Ik gewoon een kutkind ben 9) Muis: Ik jou echt totaaaaaaaal zat was 10) Slang: Ik echt geen leven heb 11) Vogel: Ik mensen nou eenmaal graag stalk, en dan gebeuren die dingen 12) Meerdere: Ik echt weer eens behoefte had aan wat spanning Lievelings karakter uit sesamstraat: *ik hoop dat* 1) Elmo: Je niet al te kwaad op me bent.. 2) Pino: Je het met eigen ogen gezien hebt.. 3) Tommie: Je het me kan vergeven en vergeten.. 4) Inimini: Je me recht in m'n gezicht zal stompen 5) Kermit de Kikker: Je het niet gezien hebt.. 6) Koekiemonster: Je er nog dagen lang van wakker ligt... 7) Oscar: Je er trauma's aan over heb gehouden 8) Anders: Je nog jaren lang liefdesverdriet hebt, en ik je hart gebroken heb.. Hoe oud ben je? *toch wil ik je nog even zeggen dat* 1) 9 of jonger: Het me heel erg spijt 2) 10 tm 13: Ik je een bosje bloemen zal sturen 3) 14: Ik nog steeds aan jou denk 4) 15: Ik me echt geen raad meer weet 5) 16: Ik dit nog wel eens wil doen 6) 17: Ik dit deed om jou jaloers te maken 7) 18: Ik hoop dat we elkaar nog eens spreken.. 8) 19: Ik professionele hulp nodig heb 9) 20 of ouder: Ik geen idee heb waarom ik dit jou vertel Meest gebruikte voertuig/ Lievelings voertuig om mee te reizen: *Daarom zeg ik nu* 1) Fiets: Ciao Loser 2) Brommer: tot later, spreekje, de mazzel 3) Scooter: HAHAHAH tot nooit 4) Bus: ik hou van je schatje, ik mis je, bel me 5) Auto: Ik zal je nooit vergeten 6) Vliegtuig: Je bent lekker, kus xxxx 7) Helikopter: doei 8) Boot: bel me, zoen 9) Trein: ik mis je enorm, denk aan je 10) iets anders: Zullen we samen nog eens een potje dammen? Zet nu je naam eronder
dit is mijn eigen verhaal Beste Cynthia, ik moet echt snel iets aan je vertellen.. Ik kreeg een bos tulpen van doutzen kroes nu voel ik me nu zo ontzettend leeg van binnen maar ik deed dit omdat ik dat al een hele tijd wou ik hoop dat Je nog jaren lang liefdesverdriet hebt, en ik je hart gebroken heb.. toch wil ik je nog even zeggen dat Ik geen idee heb waarom ik dit jou vertel daarom zeg ik je nu ik zal je nooit vergeten.
Beste Cynthia, ik moet echt snel iets aan je vertellen.. Ik wil je dumpen vanwege mijn moeders achterneefje. Nu voel ik me zo ontzettend leeg van binnen, maar ik deed dit omdat ik dat al een hele tijd wou. Ik hoop dat je niet al te kwaad op me bent.. Toch wil ik je nog even zeggen dat ik geen idee heb waarom ik dit jou vertel. Daarom zeg ik nu Ciao Loser Zilvervosje
Beste Cynthia, ik moet echt snel iets aan je vertellen. Ik heb mijn nummer gegeven aan Gerard Joling. Nu voel ik me beschaamd, maar ik deed dit omdat ik me echt kapot verveelde. Ik hoop dat je er nog dagen lang van wakker ligt... Toch wil ik je nog even zeggen dat ik geen idee heb waarom ik dit jou vertel. Daarom zeg ik nu ik zal je nooit vergeten. Iloiza
Lieve Cynthia, ik moet je iets bekennen... Ik heb gedate met een heel lekker ding. Nu voel ik me machteloos, verslagen, depressief en tegelijk ook zo ontzettend leeg van binnen. Maar ik deed dit omdat ik even niets anders had te doen en ik dat al een hele tijd wou. Ik hoop dat je er nog dagen lang van wakker ligt! Toch wil ik je nog even zeggen dat ik geen idee heb waarom ik dit jou vertel. Daarom zeg ik nu Ciao Loser[FONT="][/FONT] [FONT="] [/FONT] [FONT="] [/FONT] [FONT="]M.[/FONT]
grappig Lieve Cynthia, Ik moet je iets bekennen.. Ik ben vreemdgegaan met lady gaga nu voel ik me zo ontzettend leeg van binnen maar ik deed dit omdat ik me echt kapot verveelde ik hoop dat je er nog dagen lang van wakker ligt... toch wil ik je nog even zeggen dat ik geen idee heb waarom ik dit jou vertel Daarom zeg ik nu ik mis je enorm, denk aan je
Lieve Cynthia, ik moet je iets bekennen.. Ik heb mijn nummer gegeven aan de kerstman nu voel ik me zo ontzettend leeg van binnen maar ik deed dit omdat ik echt weer eens behoefte had aan wat spanning ik hoop dat je het met eigen ogen gezien hebt.. toch wil ik je nog even zeggen dat ik geen idee heb waarom ik dit jou vertel Daarom zeg ik nu ik zal je nooit vergeten
Beste Cynthia, ik moet echt snel iets aan je vertellen Ik wil een stukje van Gerard Joling nu voel ik me vies Maar ik deed dit omdat ik spontaan gek was geworden Ik hoop dat je me recht in mn gezicht zal stompen Ik heb geen idee waarom ik je dit vertel Daarom zeg ik nu Ik zal je nooit vergeten..
Lieve Cynthia, ik moet je iets bekennen.. Ik heb een relatie met The Jonas Brothers Nu voel ik me zo ontzettend leeg van binnen en ook in de war. Maar ik deed dit omdat ik dat al een hele tijd wou. Ik hoop dat je niet al te kwaad op me bent.. Toch wil ik je nog even zeggen dat Ik geen idee heb waarom ik dit jou vertel. Daarom zeg ik nu Ik zal je nooit vergeten. Gravid
Lieve Cynthia, Ik moet je iets bekennen. Ik wil een stukje van Gerard Joling. Nu voel ik me zo verschrikkelijk opgewonden, maar ik deed dit omdat ik echt weer eens behoefte had aan wat spanning. Ik hoop dat je het niet gezien hebt, toch wil ik je nog even zeggen dat ik geen idee heb waarom ik jou dit vertel, daarom zeg ik nu ik zal je nooit vergeten. Mlien
Beste Cynthia, ik moet echt snel iets aan je vertellen..Ik ben verliefd geworden op Gerard Joling. Nu voel ik me sexy en woest aantrekkelijk. Maar ik deed dit omdat Ik even niets anders had te doen. Ik hoop dat Je het met eigen ogen gezien hebt.toch wil ik je nog even zeggen dat Ik geen idee heb waarom ik dit jou vertel. Daarom zeg ik nu Ik zal je nooit vergeten. Jel
Whaahahaha... ik liet mijn man mijn reactie lezen en hij keek me echt zo aan: Wat is dit nou weer dan?
Beste Cynthia, ik moet echt snel iets aan je vertellen. Ik kreeg een bos tulpen van Jan Smit. Nu voel ik me zo ontzettend leeg van binnen. Maar ik deed dit omdat ik spontaan gek was geworden. Ik hoop dat je nog jarenlang liefdesverdriet hebt, en ik je hart gebroken heb. Toch wil ik je nog even zeggen dat ik geen idee heb waarom ik dit aan jou vertel. Daarom zeg ik nu, ik zal je nooit vergeten. Melanie
Beste Cynthia, ik moet echt snel iets aan je vertellen.. Ik kreeg een bos tulpen van je neef. Nu voel ik me zo verschrikkelijk opgewonden. Maar ik deed dit omdat ik echt weer eens behoefte had aan wat spanning Ik hoop dat je niet al te kwaad op me bent.. Toch wil ik je nog even zeggen dat ik geen idee heb waarom ik dit jou vertel. Daarom zeg ik nu Ciao Loser! Kimberley Lol
Lieve Cynthia, ik moet je iets bekennen.. Ik heb de tenen gelikt van lala van de teletubbies. Nu voel ik me sexy en woest aantrekkelijk, maar ik deed dit omdat ik me echt kapot verveelde Ik hoop dat je niet al te kwaad op me bent.. Toch wil ik je nog even zeggen dat ik geen idee heb waarom ik dit jou vertel. Daarom zeg ik nu ik mis je enorm, denk aan je Joyce
Beste Cynthia, Ik moet echt snel iets aan je vertellen. Ik ben verliefd geworden op Linda de Mol. Nu voel ik me vies. Maar ik deed dit, omdat ik dat al een hele tijd wou. Ik hoop dat je het met eigen ogen gezien hebt. Toch wil ik je nog even zeggen dat ik geen idee heb waarom ik dit jouw vertel. Daarom zeg ik nu ik zal je nooit vergeten. Miranda leuk dit!!!
Lieve Cynthia, ik moet je iets bekennen.. Ik heb een relatie met lady gaga nu voel ik me beschaamd maar ik deed dit omdat ik echt weer eens behoefte had aan wat spanning. ik hoop dat Je er nog dagen lang van wakker ligt... toch wil ik je nog even zeggen dat Ik geen idee heb waarom ik dit jou vertel Daarom zeg ik nu HAHAHAH tot nooit
Beste Cynthia, ik moet echt snel iets aan je vertellen Ik heb gedanst met doutzen kroes. nu voel ik me beschaamd maar ik deed dit omdat Ik spontaan gek was geworden. ik hoop dat Je niet al te kwaad op me bent. toch wil ik je nog even zeggen dat Ik geen idee heb waarom ik dit jou vertel Daarom zeg ik nu Ik zal je nooit vergeten Silvia009