Hoi meiden Was even aan het kijken via google of ik leuke geboortestickers kon vinden, maar weet niet goed waar ik het beste kan kijken en later evt bestellen.. Iemand goede tips voor leuke (betaalbare) geboortestickers? Liefs Anna
geboorte raamsticker, geboorteraamstickers en geboortestickers Snelle levering, goede prijs/kwaliteit verhouding! Succes!
Ik heb een sticker in huis gehaald van de prenatal. Het is geen "persoonlijke" sticker, maar wel leuk en betaalbaar.
Niet duur ? ik vind 22 euro een hoop geld voor een sticker.... Je kan evt ook borden e.d huren. Das veel goedkoper. En wat moet je met de sticker na kraamtijd ? Maar goed, das mijn mening.
Bij geboorteexpress.nl kun je ook raam-displays bestellen. Leuk ook voor in het kamertje na de kraamtijd
Vind de prijs wel meevallen hoor, ben op sommige sites ook stickers tegen gekomen van 70 euro! En vind persoonlijk die borden vaak niet mooi en we hebben ook niet echt veel ruimte in de voortuin en hij is helemaal bestraat. Dus vandaar dat wij voor een sticker kiezen En je doet er idd na de kraamtijd niks meer mee, maar dat is met alles toch.. Thanks nog allemaal voor de tips!
Ik heb voor een klant bij vistaprint een sticket laten maken met elementen van het geboortekaartje wat ik ontworpen heb. Volgens mij iets van 9 euro!
Bij ons hangt de sticker nu na een jaar nog steeds voor haar raam, die heeft zijn geld opgebracht dus