Beetje vroeg, maar beter te vroeg... Maar goed. Ik zou een heel mooi cadeau willen geven iets vader-kind. Zelf heb ik een sieraad met de naam van ons kindje. Maar wat kan nou voor vader. Nu zag ik laatst iets leuk moeder -dochter armband. Maar ja dat doe je natuurlijk niet bij een vader en zoon/dochter. Wie weet iets leuks/origineels/blijvends. Ik dacht iets van bijv zeepdispenser en dan 2 hartjes die in elkaar passen. Zoiets is niet te koop denk ik, maar zoiets lijkt me leuk. Sieraad vind ik minder voor een man. Maar alle ideeen zijn welkom.
Timissimo - persoonlijke horloges met foto en tekst als verrassing, imago of cadeau Dit lijkt me erg leuk. Helaas werkt het uploaden niet van de foto. Kent iemand deze site? En heeft er ervaring mee?
je kunt evt ook een horloge laten graveren....Dat kan bij iedere juwelier.. (Hier kopen we niets voor vader/moederdag. Onze dochter maakt iets.)
Bij LIEF zag ik tshirts voor baby en papa. Dus dezelfde shirts met dezelfde tekst maar dan in de maat voor papa en baby.