Alles al afgezocht maar kan het niet vinden!! Mijn zoon zijn lievelingsknuffel! Met heel veel zoeken een tweede gevonden en die is nu spoorloos! Bedrijf al gemaild, op websites gekeken voor gevonden knuffels maar nergens te vinden Ik ben echt ten einde raad! Hij heeft er nog 1 maar wat als... Wie o wie heeft dit lieve beertje van Nicotoy nog liggen en kan mij/ en mijn zoon de gelukkigste mensen op aarde maken
Aww wat sneu probeer een oproepje via facebook te plaatsen daarmee zijn al heel wat knuffels teruggevonden. Succes! Hopen dat ie gauw terecht is.
Helaas ik heb hem niet, heb de knuffel van mijn zoontje (die was ook nergens aan te komen) via knuffelkwijt.nl gevonden. Op marktplaats staan er ook veel! Succes
Ohh echt wat een gedoe is dit zeg. Op alle sites gekeken maar geen beer te vinden Nu Nicotoy maar zelf aangschreven of ze alsjeblieft nog 2 van die beertjes hebben (betalen we wel 20 euro per beertje maar goed alles om zoon te laten slapen haha.) Had het ooit nagevraagd bij Nicotoy en dan als ze hem zouden hebben was het 12 euro per beertje en 8 euro verzendkosten.