Ik ben dus op zoek naar de oude variant van de Lodger speendoekjes.. Die met het koordje voor de speen in het midden.. Die nieuwe varianten heeft dat lusje aan de zijkant zitten.. jaja heel groot verschil.. Maargoed, hoe kom ik hier nog aan? Iemand een tip?
jij bedoeld dat ding uit de blije doos ofzo? want de echte lodger speendoekjes zijn altijd al met de lus aan de zijkant ze hebben toen wel sampels uit gegeven met een lus in het midden maar die zijn niet veilig als speen doek te gebruiken
Heb eerlijk gezegd geen idee waar deze uitkomt.. Tis een doekje van Lodger met het lusje in het midden.. Hoezo zijn deze niet veilig dan?
Lodger staat vaak op beurzen (bijv. negenmaanden beurs) Ik leg daar altijd uit dat mijn dochter niet zonder de doekjes aan haar speen slaapt en heb tot nu toe iedere keer een stapel meegekregen. Inmiddels heb ik er nog maar 4 en die gebruikt ze ook echt iedere avond. Ze slaapt in met een speen en vist snachts met haar armpjes naar een andere, alleen maar om vast te houden..... Misschien kun je lodger mailen dat je op zoek bent naar deze doekjes (promodoekjes met stippen) en uitleggen wat de noodzaak is van de doekjes. Ik vind ze altijd erg begripvol!!
@Marlijn, ik heb een doekje van het Lodger met het lusje in het midden thuis liggen. Het doekje is niet nieuw, heb het gewassen en 2x gebruikt voor het speentje van mijn dochter, maar ze was geen speenkindje dus eigenlijk is het doekje als nieuw. Als je wil kan ik hem opsturen
Heel graag!! Ben nog een poging aan het wagen via Lodger zelf maar dat gaat vrees ik niet lukken.. Dus nogmaals graag! Welke kleur issie trouwens? Je mag me ook pb'en hoor...
Het doekje is wit met grote blauwe en rode stippen. Je kan mij PB sturen met je adres, dan stuur ik het doekje op
UP!!!! Kan er nog steeds gebruiken! Heb er gelukkig al 2 mogen ontvangen maar zoals gezegd.. Kan er nog steeds gebruiken! Alvast bedankt!
Heb je ze nog nodig? Ik heb er hier 2 liggen. Licht groen met witte stippen. PB maar als je ze wilt hebben. Helemaal nieuw. Nooit gebruikt of gewassen.