Marrit Meike Nora (h) Hanna (h) Hanne Nieke welke naam vinden jullie het mooist? andere leuke namen zijn ook welkom nog voor een meisje
Marrit > liever Marith Meike > vind ik erg mooi! Nora (h) > niet zo Hanna (h) > Hannah erg leuk Hanne > niet mijn smaak Nieke > liever Nienke, of Lieke
Ik vind eigenlijk alle namen het net-niet Alleen Norah vind ik wel geinig, maar is ook niet helemaal mijn smaak. Wat wel een beetje in de lijn van deze namen past, maar net even anders is en ik dus wel super vind: Hasse. Maar goed, daar moet je van houden, geloof ik, want heb nog niemand ontmoet die dat echt een leuke naam vindt, hahaha!
Van jouw lijstje vind ik Nora het leukst.. Maar persoonlijk zou ik er nog een h achter gooien... Norah Wat ik ook een hele leuke naam vind is Niene of Ninthe..
Een kindje bij mij op werk heet Hasse... ik had er nog nooit van gehoord. Het is idd een hele aparte naam. Het is niet mijn smaak maar het is apart.
Persoonlijk vind ik het allemaal niet mooi Ik ben meer van de buitenlandse namen, maar als ik er 1 moet kiezen ga ik voor Norah.
Hannah , Nora is ook leuk en het eerder al genoemde Ninthe vind ik ook prachtig, net als Nienke/Nynke
Hihi! Ik ken de naam van een boek (Hasse Simonsdochter van Thea Beckman), dus tis al een redelijk oude naam, denk ik. Ben 'm altijd mooi blijven vinden. En blijkbaar ben ik dan toch niet de enige
Allemaal heel mooie namen!!! Alleen Marrit als Marit vind ik mooier. Nieuwe namen: Liese Jette Renske / Rinske Veel succes ermee
Marrit -> nee vind ik niet mooi Meike -> gaat wel Nora (h) -> Norah vind ik mooi!! Noor ook, al wordt dat misschien snel Noortje en dat is dan weer minder. Hanna (h) -> Hannah gaat wel, Hanna vind ik niet mooi Hanne -> nee Nieke -> nee dat vind ik echt helemaal niks ik denk dat veel mensen dan Nienke zullen verstaan en schrijven..